Dere med to barn.. Tørketrommel?

Her i huset er det bare jeg og frøkna, men jeg må ærlig innrømme at tørketrommel stod ganske høyt på lista når jeg handla møbler og hvitevarer for lenge siden. Hadde blitt litt smårar uten tror jeg :P

Vi er ikke to ennå, men vi har tenkt å klare oss uten tørketrommel. Jeg har vaskerom med tørkestativ i taket, samt tørkestativ i taket på boden. Og hvis det ikke er nok, har jeg gjesterom med plass til tørkestativ til to klesvasker til (de stativene står sammenslått på vaskerommet..).
Slipper altså å ha stativ i stuen eller der jeg vanligvis ferdes..

Har ikke tørketrommel, og har 3 barn

Men jeg har 2 vaskemaskiner.
Rekker 4 maskiner om kvelden når jeg kommer hjem fra jobb.

Synes ikke 2 maskiner om dagen hørtes mye ut.. jeg vasker i snitt 4 maskiner om dagen.

Ja, kunne ikke klart meg uten, måtte kjøpe ny nå i høst og da ble det en som bruker varmepumpe teknologien så den bruker ikke mye strøm( kan endelig ha vaskemaskin og tørketrommel på samtidig, det kunne vi ikke med den gamle da den tok for mye strøm og det er liten kurs der vi har midlertidig vaskerom)og vi tørker i grunnen alt i maskinen, kan ha ull også i men syns ikke den funksjonen virker så bra så det er nesten det eneste som ikke trommles tørt.

Back
Topp