Dere med to barn.. Tørketrommel?

10mai

Flørter med forumet
Jeg føler meg litt lat når jeg sier det, men er drittlei av å bruke så mye tid på klesvask. Om haugen skal holde seg på avstand må jeg vaske to maskiner om dagen. Dette har jeg jo forsåvidt tid til nå, som jeg er hjemme. Hva med når jeg begynner på jobb? Så jeg spørr, har dere tørketrommel?

Mulig vi bruker litt mye klær, men sånn er det. Det går jo fort noen håndklær, kjøkkenhåndklær, sengeklær osv i tillegg til de vanlige klærne.

Nå har ikke nummer 2kommet enda, men jeg er såå glad for at vi har tørketrommel. Det er mye barnetøy jeg ikke vil ha i tørketrommelen, men vi sparer jo så mye tid på alle klærne våre, sengetøy, håndklær osv.. Synes dessuten ikke det er noe hyggelig å alltid ha tørkestativ på badet, i stuen osv.. 

Jepp. Prøver å begrense bruken da, da den er et stort strømsluk! Men hiver alltid 60-graders vask i trommelen.

Her har vi et barn som bor her fast, et barn som er her annenhver helg og et på vei, og jeg hadde blir sprø uten tørketrommel!! Jeg prøver å begrense bruken på den, men som fast går det: håndklær, sengetøy, truser, sokker, arbeidstøy og treningstøy i tørketrommel. T - shirt med trykk, topper, vanlige bukser, jeans og pentøy blir alltid hengt opp. Men sånn som mine jobb t - sjorter, gubbens og mye av barnehagetøyet går rett i tørketrommel da vi ikke er så redde for dette.  Har ikke all verdens med plass, så skulle alt tørket på stativ hadde jeg ikke hatt ledige områder for lekeplass til barna.

har aldri hatt tørketrommel.  vi har to barn, og som regel et stativ stående.  men vi har ny leilighet, og god plass, og aldri fuktig inne.

sparer nok en del strøm på det.

Ja vi har tørketrommel, hadde det før barna kom også.  Det er veldig greitt å få tørket klærne såpass fort synes jeg. 

Har endelig fått trommel i hus, og merker hvor godt det er å slippe å henge opp hver minste lille sokk, eller 20 håndklær! Kun ull, bukser, gensere og sånne plagg som ikke går i trommelen nå ja..

Bare ett barn her noen måneder til, men jeg er veldig glad for at vi har tørketrommel. ( Vi har kombimaskin nå, men vurderer sterkt å kjøpe egen tørketrommel med større kapasitet.) Gull verdt!

Har hatt tørketrommel men den slutta å virke. Klarar oss egentlig veldig greitt utan. Litt kjedelig å henge opp alle sokkar og truser, men det går greitt. Plagar oss ikkje så mykje å vere utan at vi kjøper ny med det første i alle fall.

Har god plass til å tørke klede, så det er ikkje i vegen på noko vis.

hadde aldri klart meg uten tørketrommel!! vi er 4 stykker hele tiden og 5 annenhver helg + litt,så skjønner ikke hvordan det skulle gått uten.... da måtte jeg værtfall vært hjemme noen dager i uken tror jeg :P hehe

Nei vi har aldri hatt tørketrommel. og kommer nok ikke til å ha det heller. Går helt fint:)

Har 4 unger jeg da :)

Bruker tørketrommel til håndkler og sengklær.
Prøver og holde meg til en rutine der jeg vasker en maskin klær til dagen, og da klarer jeg holde det med tørkestativ :)

Meeen, streiker jeg en 2-3 dager så vasker jeg klær og tørker i både tørketrommel og tørkeskap :p
Syns foresten tørkeskap er en myyye smartere oppfinnelse en tørketrommel :p

Vi har, men jeg hadde sikkert klart meg uten. Men det er jo veldig kjekt å hive håndklærne, sengeklærne etc inni dit da. :) Bruker den ikke på vanlige klær.

Tørketrommel er Guds gave til klesvasken! Hadde sikkert KLART meg uten, men guri så lettvindt det er å kunne hive undertøy, håndklær og sengklær inni den!
(vår er for øvrig MANGE år gammel, ogsto igjen etter forrige eier..:P)

Bouncing buttplug skrev:
Tørketrommel er Guds gave til klesvasken! Hadde sikkert KLART meg uten, men guri så lettvindt det er å kunne hive undertøy, håndklær og sengklær inni den!

signerer...

(men har bare 1 barn)

Nummer 2 har ikke kommet her enda heller, men jeg fikk tørketrommel i fjor vinter. Hadde ikkek klart meg uten, med tanke på at jeg gjerne vil ha tørre bhg klær klare hver dag til snuppa vår. Har ingen spesiell fasit på hva som blir brukt der og ikke da, annet enn det hun skal sove i o.l :)

Merker også nå at etter jeg vasket alle klærne til lillegutt er det godt å ha tørketrommel, så jeg kan sette på en ny vask med en gang. Haugen med klær her hadde nemmelig aldri blitt borte dersom dette ikke ble gjort. Vi er storforbrukere på klær her i huset :p

Har 2 små, ei på 4.5 og ei på litt over 2. Fikk tørketrommel for ei uke siden og skjønner ikke hvordan jeg har klart meg uten så lengeDen er virkelig verdt sin vekt i gull

Back
Topp