Dere med tisper!

jabbadabbaduuu!

Elsker forumet
hvor ofte har hunden din løpetid?

åh.. nå var det rett før gubben logga seg på for å svare deg.. [:-]

ORIGINAL: Dollface

hehe... Jeg vet det går ca 6 mnd mellom hver, men kan og gå 1 år.. så lurte på hva som er vanligst [:)]

Det varierer jo fra rase til rase og individ til individ, men det vanligste er hver 6.mnd. Jeg har en toller og hun har hatt løpetid en gang(hun er 1,5 år)Rasen generelt har to ganger per år.

ORIGINAL: frøken85

Det varierer jo fra rase til rase og individ til individ, men det vanligste er hver 6.mnd. Jeg har en toller og hun har hatt løpetid en gang(hun er 1,5 år)Rasen generelt har to ganger per år.

men, når fikk hun da løpetid første gang? vi har blanding mellom border collie og engelsk setter og fikk løpetid i dag.. Er 9mnd gammel..

ORIGINAL: Kommende østlending!

hehe... Jeg vet det går ca 6 mnd mellom hver, men kan og gå 1 år.. så lurte på hva som er vanligst [:)]

altså.. jeg er tispa hans [8D]  og jeg har bare løpetid annahvert år..

ORIGINAL: Kommende østlending!

altså.. jeg er tispa hans [8D]  og jeg har bare løpetid annahvert år..

haha!

BÆÆÆÆÆ BØØØØØ!!! JEG ER VOKSEN! AHHAHAHAHAHHA IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIKKKKK IIIHIHIHIHII HOHOHHOOOO!! SPAM SPAM!!!

*løper*

(har alltid hatt lyst til å trashe en helt uskyldig tråd helt uten mål og mening, nå kan jeg det siden jeg er anonym).

Back
Topp