Dere med TFK :)

smd87

Elsker forumet
Venter barn nummer to og etter skikkelig dårlig valg av barnevogn sist tenker jeg å forhøre meg litt rundt :)

Har sett på TFK joggster twist synes de ser bra ut. I tillegg har jeg hørt mye bra om de så "rundt omkring" men hvilke erfaringer har dere?

Mine "kriterier" er at den skal være praktisk/enkel å legge ned/sette opp, og at bagen bør være romslig og ikke minst komfortabel å ligge i :)  I tillegg må den være god å trille.

Håper dere kan hjelpe meg litt med dette og eventuelt anbefale andre vogner dersom det er andre dere heller ville kjøpt :)

Jeg har den, er alt det du skriver:) Folk brenner for den vogna og folk hater den! Anbefaller deg å prøve den, finnes "feil" ved alle vogner, men er det kriteriene dine passer den bra! Vi var i tillegg fornøyd med at baggen var lang, og at vogna var høy. Både meg og samboeren min er høye, og det gjorde oss ekstra glade at vogna er høy! :)

Takk for svar :)

Kan man også bruke den som joggevogn? Navnet er jo joggster så jeg vil vel igrunn tro det men... :)

Alle kriteriene dine blir møtt og vel så det, spør du meg. :) Gleder meg til å ta i bruk vår TFK igjen i juli!

Ja, du kan jogge med den. Jeg og mannen er også lange og den er høy nok for oss. Ser naboen er ute og triller med lutende skuldrer på sin vogn, virker ikke deilig... I tillegg kan jeg trø med så lange skritt jeg vil uten å tråkke på vogna, og det har jeg ikke kunnet med andre vogner jeg har trillet.

Eneste jeg kommer på som er litt kjipt er at når man bytter fra bag til sportsdel er det vanskeligere å komme til under vogna når ryggen er nede...

Jeg er så fornøyd at jeg kjøpte tvillingvogna til TFK også da jeg fikk nestemann (har to tette).

Kjenner jeg blir enda sikrere på valg av vogn denne gangen :)

Tusen takk for svar alle sammen :)

Kan jeg forresten spørre om hvor dere kjøpte vogna og pris?

vil absolutt anbefale den vogna! gleder meg til den skal brukes igjen :)
så det var noen inne på juli12 som hadde bestilt den fra tyskland- myyye billigere enn her selv med moms og frakt. husker ikke nettsiden. kiddies.com eller noe i den duren..

Currrlysue skrev:
har ikke den, men kan fortelle at den kan bestilles på  http://www.kiddies24.de/shop/index.php nettopp bestillt en annen tfk dærifra selv ;)

Bestilte derrfa selv og er kjempe fornøyd :) Og dersom du melder deg inn så får du avslag i prisen, og det samme etter hvordan betalingsmetode du bruker. Jeg mener å huske at jeg fikk 5 % avslag fordi jeg valgte å betale via nettbank, kostet meg 50 kr ekstra for transaksjonen. Men husk at du må betale mva inn i Norge.

Jeg betalte totalt 5900 for vogn,hardbag,stelleveske,koppholder og regntrekk etter mva.

Jeg er veldig fornøyd med sportsvogna, god plass og god å ligge i tro jeg. Deilig å trille vogna, det er en stor vogn som er lett å trille. Blir veldig liten når man slår den sammen osv. Du kan ikke angrer:) Jeg har ikke prøvd baggen, men den skal prøves nå:)

Anbefaler absolutt den vogna :) Venter min første, og har kjøpt den fra www.kiddies24.de mye penger å spare, så det lønner seg veldig! Har prøvd den vogna tidligere når jeg har vært barnevakt, og har alltid vært super fornøyd med den!!
Eneste som kanskje er litt minus, er glidelåsene du må bruke for å regulere ryggen, men det er jo verdt det, fordi vogna tar mye mindre plass sammenlagt av den grunn;)

fiaaa:) skrev:
Anbefaler absolutt den vogna :) Venter min første, og har kjøpt den fra www.kiddies24.de mye penger å spare, så det lønner seg veldig! Har prøvd den vogna tidligere når jeg har vært barnevakt, og har alltid vært super fornøyd med den!!
Eneste som kanskje er litt minus, er glidelåsene du må bruke for å regulere ryggen, men det er jo verdt det, fordi vogna tar mye mindre plass sammenlagt av den grunn;)

SIGN

Back
Topp