Dere med TFK vogn og vognpose

miapia1

Forelsket i forumet
Heisan, jeg har en Tfk joggster og en voksi urban vognpose. Jeg lurer på hvordan dere gjør det med selene i vogna i forhold til vognposen. Til nå har det fungert fint siden jeg tar vogna inn i gangen her hjemme, så vognposen ligger alltid i vogna. Men når hun begynner i barnehagen nå snart, tar de med posene inn hver dag for å holde de varme og tørre. Ser for meg at det blir masse styr med å få løsnet selene for å få ut posen hver dag. Jeg har kjøpt en vogn og gåsele som jeg tenkte ville fungere bedre, men jeg finner ikke noen plass å feste den i vogna. Håper noen her har tips til hvordan jeg kan få dette til å fungere [:)]

Hvorfor må posen ut da? [:)]

ORIGINAL: TinaCeline

de får vel bare kneppe opp selene....elns... som på alle andre vogner[8|][:-][>:]

Det er 5 punkt sele i vogna, så du må nesten ta selene fra hverandre for¨å få ut posen. Utrolig tungvint[:)]

ORIGINAL: rodstilk

Hvorfor må posen ut da? [:)]

Så den ikke blir iskald når ungen skal legge seg?

Det stemmer ja [:)]

ORIGINAL: miapia1

de får vel bare kneppe opp selene....elns... som på alle andre vogner[8|][:-][>:]

Det er 5 punkt sele i vogna, så du må nesten ta selene fra hverandre for¨å få ut posen. Utrolig tungvint[:)]

vet det,vi har den[:D]

Er jo bare å kveppe av de øverste ledda da??
OM jeg ikke er helt på jordet... men jeg tror det var det jeg gjorde når jeg satt i/tok ut lammeskinnet[>:]

Men ikke stol på meg 100% [8D]

OM jeg ikke er helt på jordet... men jeg tror det var det jeg gjorde når jeg satt i/tok ut lammeskinnet[>:]

ok[:)] Var akkurat å sjekka med posten og du må kneppe av de nederste også [>:]

ok[:)] Var akkurat å sjekka med posten og du må kneppe av de nederste også [>:]

aah...gah..

hmmm,nei da vet jeg ikke,egentlig...har ikke hatt vogna over en vinter....
Men på emmaljungaen så hadde jeg posen løs,oppi vogna.... ungen kom seg ikke noe plass uansett[8D]

Du kan jo feste gåselen i TFK vogna også. Da er det bare å løsne den selen og ta med både sele og pose inn....

Jeg har hatt flere vogner av den typen i barnehagen der jeg jobber. Vi har bare klipset av selene og latt dem henge fast i posen når vi har tatt dem inn. Veldig enkelt, så enkelt at jeg har kjøpt den vogna til minien som kommer snart;-)

Back
Topp