Dere med symaskin...

Wow. Tusen takk for et skikkelig utfyllende svar :D
Jeg har tenkt meg om endel, og kommer faktisk til å gå for en Emerald 116. Rundt 3000 var det jeg kunne tenke meg og bruke, og det ser ut som den har mye for pengene. Samtidig ikke for komplisert :)

Håper du blir fornøyd da :-) Lykke til med syinga!! Start med enkle ting og vær nøyaktig, så blir det nok bra :-)

Håper du blir fornøyd da :-) Lykke til med syinga!! Start med enkle ting og vær nøyaktig, så blir det nok bra :-)

Hvor finner du stoff forresten? Kun fysiske butikker eller vet du om noe på nett? Ekstremt dårlig utvalg av stoff her i byen :O

Hvor finner du stoff forresten? Kun fysiske butikker eller vet du om noe på nett? Ekstremt dårlig utvalg av stoff her i byen :O

Jeg kjøper bare i butikk, men bor i Oslo så har jo litt å velge mellom her ;-)

Handler mest på stoff og stil. Veldig fornøyd med utvalget av stoff der. De har også nettbutikk:

stoffogstil.no

Det finnes en nettside som har listet opp en rekke nettbutikker for stoffer og tilbehør. Har ikke prøvd noen selv enda bare:

sydet.no

Fant også en blogg med en oversikt og beskrivelse som var veldig fin:

http://m.frkbem.blogg.no/1332588430_linker_til_stoffbutik.html

Håper dette hjelper deg litt på vei :-)

Jeg kjøper bare i butikk, men bor i Oslo så har jo litt å velge mellom her ;-)

Handler mest på stoff og stil. Veldig fornøyd med utvalget av stoff der. De har også nettbutikk:

stoffogstil.no

Det finnes en nettside som har listet opp en rekke nettbutikker for stoffer og tilbehør. Har ikke prøvd noen selv enda bare:

sydet.no

Fant også en blogg med en oversikt og beskrivelse som var veldig fin:

http://m.frkbem.blogg.no/1332588430_linker_til_stoffbutik.html

Håper dette hjelper deg litt på vei :-)

Tusen takk for svar :)
Har faktisk bestilt noen meter fra stoff og stil nå for å prøve meg på å lage putetrekk. Fant en grei video på et putetrekk som så veldig enkelt ut :) bestilte også skjærebrett med linjal og kutter. Og symaskinen er på vei allerede i posten :)

Satt og så her i går og ser flere anbefaler Emerald 116/118, jeg ønsker egentlig en computermaskin...noen som vet hvordan Husqvarna 100Q stiller i forhold til disse 116/118 maskinene?

Back
Topp