Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tok den ikke vekk før han kunne sitte skikkelig selv, men kommer til å ta den vekk før på nestemann og heller vente med å sette sportsdelen helt opp. Oppdaget (holdt på å søke meg ihjel) at den egentlig er ment som et slagt nyfødtinnlegg ettersom det reklameres i andre land at sportsdelen kan brukes fra nyfødt. Akkurat det synes jeg er litt tidlig da, men kunne godt ha tatt den vekk før. Han satt mye bedre og stødig etter jeg tok den vekk.
Gutten er 1 år og sitter og går. Tok ut den minste puta ganske for...men han har enda den store ekstra puta. Føler det blir så knekk i bena når han skal sove, men blir kanskje ikke det? Han sitter greit med den, men tipper han sitter enda mer behagelig uten
Kupper litt denne håper det er i orden - hvor gammel var barna når dere begynte å bruke sportsdelen? Vi har ikke kjøpt den enda. Lille er 3 mnd
Kupper litt denne håper det er i orden - hvor gammel var barna når dere begynte å bruke sportsdelen? Vi har ikke kjøpt den enda. Lille er 3 mnd