Dere med speilreflekskamera

Looney

Forumet er livet
VIP
Hvilken type har dere? Fordeler og ulemper?

Jeg har nå bestemt at jeg bare MÅ HA med speilreflekskamera - nå og umiddelbart[:)]

Ser på dette egentlig. Canon Eos 450d. Noen som har det?

http://www.elkjop.no/product/foto-video/speilrefleks/EOS450DKIT/canon-eos-450d

Jeg har Canon Eos 500d.
Er superfornøyd, og har ingenting negativt å si om det så langt hvertfall [:)]

Jeg har det og er veldig fornøyd. Gleder meg til den dagen jeg har råd til en linse til. En som zoomer litt bedre.

Jeg føler meg litt teit nå, men hva er egentlig så fænsi med speilrefleks? Jeg skjønner det om en er proff fotograf, men for en som meg, som tar bilder av ungene, trenger jeg speilrefleks?

ORIGINAL: papayamammaen

Jeg føler meg litt teit nå, men hva er egentlig så fænsi med speilrefleks? Jeg skjønner det om en er proff fotograf, men for en som meg, som tar bilder av ungene, trenger jeg speilrefleks?

Bildene blir faktisk MYE bedre, og da snakker jeg MYE finere. Selv for en som ikke er videre god på fotografering

ORIGINAL: Looney

ORIGINAL: papayamammaen

Bildene blir faktisk MYE bedre, og da snakker jeg MYE finere. Selv for en som ikke er videre god på fotografering

Ja, skjønner det, men jeg synes bildene blir fine læll jeg. Akkurat på dette punktet er jeg visst litt treit tror jeg [X(][:D]

Du har nok rett, shopoholic! Jeg er mer opptatt av motivet enn bildet, om du skjønner! Tar også 100 bilder, men det er for å få det perfekte uttrykket på ungen(e). Tror ikke jeg bør begynne å tenke for mye på ekstra klarhet og sånt også, da blir jeg nok aaaaaldri fornøyd, hehe [:D]

ORIGINAL: Shopoholic

Jeg har det og er superfornøyd, har ektra blitz og skal ha meg ny linse og [:)]

Jeg har snart bursdag og har ønsket meg penger[:)] Får ikke ro i sjelen før et slikt kamera er i hus nå jeg nemlig[:D][:D][:D]

Back
Topp