Dere med småbarn..

Ja det er du, svangerskapet med nr2 var en drøm når jeg kun hadde 4 åringen. Han hjalp jo meg med å kle på sokker og sko, istedenfor motsatt :p Mye god hjelp i han :)
For en søtnos <3 :)

Jeg sliter litt med guttene til sambo om dagene..har ikke tålmodighet lenger, og blir bare skuffa og lei meg hver gang de ikke hører etter :/ Har derfor ganske kort lunte om dagen :( Dessuten er de ganske trasse og dagen, og sambo har så mye dårlig samvittighet for dem at han ikke klarer å sette ned foten. Summen av alt blir en svært dårlig kombinasjon av alt. Håper ting løser seg snart..hvertfall før lillebror kommer :)

Jeg sliter litt med guttene til sambo om dagene..har ikke tålmodighet lenger, og blir bare skuffa og lei meg hver gang de ikke hører etter :/ Har derfor ganske kort lunte om dagen :( Dessuten er de ganske trasse og dagen, og sambo har så mye dårlig samvittighet for dem at han ikke klarer å sette ned foten. Summen av alt blir en svært dårlig kombinasjon av alt. Håper ting løser seg snart..hvertfall før lillebror kommer :)
Godt å høre vi har fler .. Har det helt likt:( føler jeg river ut alt hår av frustrasjon:p

<3 VinterPrinsesse <3

Godt å høre at jeg ikke er den eneste som sliter med lite tålmodighet for tiden! Er veldig sliten for tiden og siden mannen pendler, er det jeg som styrer med storebror på morgenen og ettermiddagen. Mannen er super og avlaster når han er hjemme, men hjelper ikke når storebror slår seg vrang før mannen kommer hjem. Plutselig er det kjempemorsomt å skremme kattene og tråkke dem på halen og kaste lekebiler og lego i gulvet. Har kjempedårlig samvittighet over at jeg ikke klarer å være mer tålmodig for tiden, spesielt siden storebror begynte i ny barnehage for en måned siden og han hyler og sier at han ikke vil i barnehagen hver morgen når jeg leverer han. Føler meg av og til som en monstermamma :o

Jeg synes det går fint å være gravid med jenta mi på snart 2 år hjemme. Men jeg får mye hjelp av samboeren min da, som både henter og leverer henne i barnehagen og er ute å leker med henne hver dag mens jeg lager middag. Det var kjipt når jeg var kvalm og dårlig i første trimester, jeg fikk fort dårlig samvittighet for at jeg hadde lite energi til å leke osv. Og jenta mi forsto jo ikke at jeg var gravid og dårlig heller, hu ville jo bare kose og leke som alltid. Det var ganske sårt.
Ser for meg at det er mye mer stress for de som har 2 små hjemme ja! :)
Synes det var stas å få 2 tette barn jeg, de kommer jo til å få så mye glede av hverandre. Når vi drar på hytta og i ferier osv, er det nok kjekt for dem å ha noen å leke med:) selv er jeg enebarn, så jeg har alltid vært bestemt på at jeg ville ha 2 tette barn:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Ja :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Først: gratulerer så masse med tvillinger! Så stas! Føler meg ellers litt skamfull som tenker det blir spennende med baby når jeg har toåring og treåring. Håper det går greit med deg! Du har vel sikkert litt rutine inne også da, med tvillinger fra før?

Det går overhodet ikke bra å være aleine med ungene på 2 og 3. Jeg er fortsatt ganske dårlig, så hvis mannen ikke kan passe må vi ha barnevakt. Han tar både morgen- og kveldsstell, kjører og henter i bhg, lager mat og holder hus og hage i orden. Har en helt fantastisk mann! Men Å så frustrerende å ikke greie å være mamma...

Back
Topp