For en søtnos <3Ja det er du, svangerskapet med nr2 var en drøm når jeg kun hadde 4 åringen. Han hjalp jo meg med å kle på sokker og sko, istedenfor motsattMye god hjelp i han
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
For en søtnos <3Ja det er du, svangerskapet med nr2 var en drøm når jeg kun hadde 4 åringen. Han hjalp jo meg med å kle på sokker og sko, istedenfor motsattMye god hjelp i han
![]()
Godt å høre vi har fler .. Har det helt liktJeg sliter litt med guttene til sambo om dagene..har ikke tålmodighet lenger, og blir bare skuffa og lei meg hver gang de ikke hører etter :/ Har derfor ganske kort lunte om dagenDessuten er de ganske trasse og dagen, og sambo har så mye dårlig samvittighet for dem at han ikke klarer å sette ned foten. Summen av alt blir en svært dårlig kombinasjon av alt. Håper ting løser seg snart..hvertfall før lillebror kommer
![]()
Ja
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Først: gratulerer så masse med tvillinger! Så stas! Føler meg ellers litt skamfull som tenker det blir spennende med baby når jeg har toåring og treåring. Håper det går greit med deg! Du har vel sikkert litt rutine inne også da, med tvillinger fra før?Ja
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app