Dere med små som ikke går:)

Rutla

Forumet er livet
jentene i juni13
VIP
andrea går ikke enda, annet enn rundt borde og npr hu holder oss k hendene. Ute har hun pleid å ha stones på bena, men kan ikke ta det på i denne varmen.. Hva har deres på bena?:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hun har bare hadd lester:) hun sitter for det meste når vi er ute, liker ikke å bevege seg så mye ute enda:)
 
Bare sokker :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Ja jeg syns de funker bra.
Når hun begynner å slippe seg og gå selvstendig så kjøper jeg sandaler med god støtte for ankelen.
Men sånn som det er nå syns jeg de er geniale :)

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
 
Har brukt sånne fotposer, men nå som hun er så aktiv så holder de seg ikke på føttene.. gikk rett og slett til innkjøp av sko idag! De skal riktignok lære seg å gå uten sko, men når hun er ute og kryper kan det vel ikke ha så mye å si? Hun får lite gåtrening ute da jeg prøver å få henne til å leke litt for seg selv :) Går etter sånn vogn inne så jeg tror ikke jeg ødelegger noe med å ha sko på ute :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Har brukt sånne fotposer, men nå som hun er så aktiv så holder de seg ikke på føttene.. gikk rett og slett til innkjøp av sko idag! De skal riktignok lære seg å gå uten sko, men når hun er ute og kryper kan det vel ikke ha så mye å si? Hun får lite gåtrening ute da jeg prøver å få henne til å leke litt for seg selv :) Går etter sånn vogn inne så jeg tror ikke jeg ødelegger noe med å ha sko på ute :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Det er sikkert helt greit ;-)

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
 
Vi bruker Stonz uten for, eller bare sokker/barfor :)
 
Her bruker ham bare sokker, eventuelt gymsokker :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Barbeint/sokker/stonz :)
 
Back
Topp