Dere med små bad

vegghengt over toalettet?
jeg stellet på soverommet, vætet noen kluter som jeg tok med meg.

Man må jo ikke ha stellebord? Hadde ikke det med første man jeg. Jeg slang en stellepute opp på kommoden inne på barnerommet. Og hadde en balje jeg stablet opp på tørketrommelen når den ikke var i bruk. Den tok jeg ned å satte i dusjen når jeg bader babyen. Jeg brukte mesoft når barnet var liten etterhvert våtservietter eller klut. Etter hvert hev jeg stellematten på gulvet for han var en orm alikevel. Man må ikke gjøre det vannskeligere enn det som er:)

Vi har separat do fra badet så det blir veldig tungvint!! ;) Men jeg tror vi skal ha stellebordet på soverommet!!! :)

Vi har stellebord på barnerommet, bruker våtservietter eller mesoft, og tar med litt vann i en bolle, syns det funker helt fint. 

snute skrev:
Vi har stellebord på barnerommet, bruker våtservietter eller mesoft, og tar med litt vann i en bolle, syns det funker helt fint. 

Og da er jo klærne rett ved siden av, noe som også er praktisk. 

vi har så lite bad at der har vi ett minibadekar + badromosinredning...ikke plass til så mye med der.
Men på vaskerommet har vi plass så der har vi dusj, vaskemaskin og tørketrommel(oppå hverandre) stellekommode og en hylle til håndduker o.l. 
Men har ikke vann i krana ved siden av stellekommoden(håper å få ordnet det, etter å ha bodd her i snart 6 år!!) så vi bruker våtservietter til vasking:)

Back
Topp