Dere med skolebarn

helen79

Forumet er livet
Får de seg alltid noen nye skoleklær til skolen begynner igjen etter sommerferien?

Spurte mine om de ville ha noe nytt, ja sa de, kan vi godt. Blir jeg glad for, hehe. For jeg elsker jo å shoppe.

her starter gutten i år, og her så har min søster sagt at ho vil kjøpe klær til ham til førsteskoledag, og ha ham med på hadletur før skoledan beggyner på høsten utover
husker da jeg var litten så var jeg med min tante og onkel hver seinsommer før skolen begynte  for å få nye skoleklær,dette er noe min søster vil bringe videre til ungene her(ho har ingen egene barn) Synnes det er korselig at ho vil ta med seg gutten evt jenta med tiden for å kjøpe skoleklær og kose seg ute med ungene med mat og slikt

Ja,pleier å kjøpe noen nye klær til skolegutten min,for han avskyr å kjøpe klær selv.
Han blir 18 år om ca to uker - og har alltid avskydd å kjøpe klær!

Hun eldste har alltid fått nye klær rundt skolestart av enten meg, eller bestemødre. Hun har alltid fått nye skrivesaker mm også.

Nå har jeg ikke skolebarn, men jeg kommer til å gjøre det når den tid kommer. HUskr det godt selv, var stas med nytt tøy, kanskje et nytt penal, ny sekk osv

bondekone skrev:
her starter gutten i år, og her så har min søster sagt at ho vil kjøpe klær til ham til førsteskoledag, og ha ham med på hadletur før skoledan beggyner på høsten utover
husker da jeg var litten så var jeg med min tante og onkel hver seinsommer før skolen begynte  for å få nye skoleklær,dette er noe min søster vil bringe videre til ungene her(ho har ingen egene barn) Synnes det er korselig at ho vil ta med seg gutten evt jenta med tiden for å kjøpe skoleklær og kose seg ute med ungene med mat og slikt

Så kjekt da, koselig

Hehe, voksen han jo

Jegogde2guttamine skrev:
Ja.

Han er 7 år og skal begynne i 2.klasse, så han bryr seg ikke, men det gjør jo jeg

Skolejenta mi skal få ny sekk til skolestart.
Hun kommer nok til å få noe nytt tøy også, kanskje et antrekk til første skoledag.
Ellers har jeg nok blitt litt mer laidback til nye klær o.l. Jeg var nok mer opptatt av det de første årene som mor. Nå er jeg blitt så fornuftig, , at jeg ser barna har mye fint i skapene.

Skolejenta mi skal få ny sekk til skolestart.
Hun kommer nok til å få noe nytt tøy også, kanskje et antrekk til første skoledag.
Ellers har jeg nok blitt litt mer laidback til nye klær o.l. Jeg var nok mer opptatt av det de første årene som mor. Nå er jeg blitt så fornuftig, , at jeg ser barna har mye fint i skapene.

Nei, her blir det ikke noe nytt til 1 skoledag :) Har en 11 årig gutt, som ikke ser poenget med nye klær bare for at skolen starter etter ferien :)

Jeg gjør det til første dag i barnehagen etter ferien hvert år og jeg... Klart jeg kommer til å gjøre det til første dag på skolen hvert år!!!

floppen skrev:
Nei, her blir det ikke noe nytt til 1 skoledag :) Har en 11 årig gutt, som ikke ser poenget med nye klær bare for at skolen starter etter ferien :)

Fornuftig gutt

Back
Topp