Dere med silikon!

tabXtra

Glad i forumet
Jeg er 180 høy, og veier ca 85 kilo. Jeg har slanket med 40 kilo og hadde brystløft for to år siden. Har tatt av meg litt i ettertid og puppene mine har blitt litt slappere. Jeg var på konsultasjon i dag hos samme kirurg og han mente 400 gram ville passe på meg. Syns dere det høres mye ut? Og finnes det noen sider hvor jeg kan finne bilder av noen med de forskjellige str?

Aner ikke hvor du kan finne før/etter bilder, men flere klinikker har bilder på sidene sine. hva med å google, google gjerne på engelsk også, da får du nok flere resultater, men advarer mot at du kan se mye rart.

Jeg veier 55 kg, er 165 høy. Har 300 gram i hver, og kunne ikke hatt mere. Mine ser ekte ut, men hadde jeg fått mere inn her hadde det nok ikke sett så ekte ut på den lille kroppen min

Ja har litt hud, så tror kanskje ikke det vil se så galt ut på meg :) Kan dere si noe om tiden etter oprasjonen? Vondt?

jeg hadde b-cup og gikk opp til d-cup på 300 så 400 hørtes mye ut i mine ører, men du er jo da noe høyere en meg så hvis kirurgen mener du passer med det er det vell ikke noe å tenke på, di går jo oftest litt lavere en man selv har tengt.
men flik har du jammen vert å gått ned så mange kilo :):):) må føles bra?:)

jeg hadde b-cup og gikk opp til d-cup på 300 så 400 hørtes mye ut i mine ører, men du er jo da noe høyere en meg så hvis kirurgen mener du passer med det er det vell ikke noe å tenke på, di går jo oftest litt lavere en man selv har tengt.
men flik har du jammen vert å gått ned så mange kilo :):):) må føles bra?:)

jeg hadde en utrolig god opplevelse.. jeg tok bak muskelen.

Jeg våknet opp etter operasjonen, følte meg toppers og ville hjem, legen sa jeg bare kunne reise meg (litt spøkefult), men jeg datt rett tilbake igjen og ble liggende en stund.
Når smertestilne var på vei ut ble jeg kvalm og kastet opp. etter hvert så kunne jeg dra hjem. Fikk med meg morfin og paracet. Enkelt og greit: Kastet mofinene og paraceten tok jeg ikke :)

Med dette så sier jeg ikke at det ikke gjør vondt, men det var overlevdelig nok til at jeg ikke tok smertesnilte. det føltes ut som jeg hadde vært på trening å var kjempe støl i brystmusklen, bare gange det med 1000 :)  var sengeliggende i 2 dager, og var ikke ute av døren noe særlig før etter dag 4, man blir jo litt ubrukelig, kan ikke løfte noe, klarer ikke kneppe igjen bukser osv osv.. Men under 1 uke etterpå var jeg så og si meg selv igjen.

Føles veldig bra :) :) TAKK :D

Jeg syns de siste pupene av de linkene var de fineste! Da håper jeg heller mine blir seende sånn ut... hehe.. Tusen takk skal dere ha!

Jeg skal legge de under muskelen... hjelp, nå gruer jeg meg kjenner jeg!

Be den som kjører deg hjem om å kjøre pent i hompler, det gjelder i dagene etterpå også! :P

Ha noen over hos deg (med mindre du ikke har en mann) første natten. Husker telefonen min ringte, vekkeklokken, den lå på nattbordet ved siden av meg - jeg fikk ikke tak i den., Da var det godt å ha ei venninne ved min side som plukket den frem til meg.

Du klarer nok ikke ta på deg bukser eller kneppe igjen knapper. ha gensere som du IKKE tar over hodet tilgjengelig - cardigan/jakker. Kjøp mere enn en sportsbh :)

Jeg er omtrent på str med deg, og jeg skal ta 500 gram i hver.. Jeg sa jeg ville ha store, men ikke så store at det så helt harry ut.. Så da ble legen og jeg enige om det!

Takk for råd alle sammen :D
Tror 400 vil se bra ut jeg! :)
Og du med 500, lykke til til deg også! Dette blir bra :D

Back
Topp