Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Vesla85
Hvilken fuktighetskrem bruker dere?
Hvilken sminke/ foundation bruker dere?
ORIGINAL: carris30
Hvilken fuktighetskrem bruker dere?
Hvilken sminke/ foundation bruker dere?
Dagkrem: Seaweed fra The Body Shop. Matter ned litt og gir akkurat nok fukt til at foundation blir jevn og fin når den legges.
Nattkrem: Aloe Vera nattkrem fra The Body Shop. Denne gir litt ekstra fukt noe som faktisk er veldig viktig. Da får huden trekke til seg den fukten den trenger om natten istedet for at den selv begynner å produsere ekstra talg, som jo vil gi et ytterliger hudproblem.
Foundation: Er litt forskjellig etter hva jeg gidder. Har to typer. En mineralfoundation fra Bare Minerals, den nye Matte. Matter ned så jeg ikke blir blank i løpet av dagen. Om jeg vil bruke flytende, ofte til fest o.l. Bruker jeg Clinique sin for Akne. Husker ikke helt navnet på den, men den er supergod! Flott og enkel å legge og dekker fint rødheter i huden.
Men kommer jo litt ann på om man har en oljete eller tørr hudtype da. Er du tørr vil nok disse foundationene være lott feil for deg. I så fall anbefaler jeg vanlig mineralfoundation fra Bare Minerals (altså ikke den som er matt) og Moisture Foundation fra The Body Shop. Den er kjempegod og enkelt å få et jevnt og flott resultat med, og gir dessuten mye fukt til huden [:D]
ORIGINAL: lille assa 75
disse er bra...
http://rosacea.no/
Bruker du de? Det var syyyyyke priser da, hehe..