Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Black Beauty
jeg lærte i biologien så er fregner og rødt hår på samme genet, så har du fregner så er det enn sannsynlighet for at du kan få barn med rødt hår. jeg har en bror med rødt hår, resten av søsknene mine og meg har blondt hår og fregner. jeg er ikke helt sikker med Mia, ser ut som hun har litt skjær i det av og til, ikke så mye hår enda
ORIGINAL: Froskegele
Ingen av oss er rødhårede, men gubben har faktisk rødt skjegg om han lar det vokse ut.. Mange i svigerfamilien med rødt hår, så få sjelden det spørsmålet..
ORIGINAL: oh hvite lakenrumpe
jeg har fregner og er kommunegrå i håret. sambo er mer brun i håret.
men kan rødhårete bli brune?[8D] jenta mi er mørkere i huden enn barn med hvitt hår, og begge vi foreldrene blir brune.
og når kommer fregner fram egentlig? husker ikke når jeg fikk det...
ORIGINAL: toneany
Fantastisk alt folk kan få med seg. Det går jo ann at to foreldre med blå øyne kan få et barn med brune øyne, og omvendt. Det er ikke det vanligste, men det skjer.
Svigerbror er den eneste i søskenflokken på fire som har rødt hår, og ingen av foreldrene har det. Men hans mormor har rødt hår, så det er jo noen i familien som har det.
ORIGINAL: oh hvite lakenrumpe
Hvilken hårfarge har dere?
Her har ingen av oss rødt hår og den første kommentaren jeg får når folk oppdager det er: "hvordan går det an da?"[8|] da pleier jeg å bli irritert og svare "postmannen"...