Dere med profilbilde av dere selv

Avataren er jo så klart ikke av meg, men profilbildet det. Det er litt gammelt og ble tatt da jeg var 18, men siden jeg har på gassmaske så føler jeg ikke at jeg lyver på meg så mye med tanke på utseendet. Øynene ser nogenlunde slik ut fremdeles[:D]

bildet mitt er fra....November[:D]

mitt e' væll rundt 3 år gammelt. ikke forandra mæ så vældi på den tida..og ikke fått flere barn [8D]

Mitt ble tatt for en mnd siden ca..

Sånn jg ser ut nå ja[:)] Blei tatt for 6 mnder siden!

Det ble tatt forrgje uke [:)]

Tatt idag faktisk [:)]

2 år gammelt nå i februar tenker jeg... akuratt i det momanget Tiril blei til.... lurer på om det var siste helga før jeg testa positivt[:-] (til mitt forsvar testet jeg pos 3+3)

snart 2 år siden, snuppa var ikke så veldig gammel på dette bildet.
Jeg veier drøyt 20 kg mer på det bildet enn jeg gjør nå, så jeg burde kanskje bytte. [8D]

Fra desember.

ORIGINAL: Hyssamaia!

ca ett år gammelt[:)]

Det ble tatt sist sommer (juni) [:)]. 

ja, reelt er det vel.. tatt sommern 2008. litt forskjell på hårfargen, så er jeg en del bleikere nå [8D] OG jeg gidder sjelden å sminke meg, så sett bort fra sminken så ser jeg nok akkurat sånn ut [8D] tror ikke det er så veldig lenge siden jeg la ut et nytt bilde, så om det er 3 år eller tatt i går spiller ingen rolle her altså [8D]

MEN, det skal sies at jeg sjelden (selv om jeg har gjort det) legger ut sminkeløse bilder da [8D]

ORIGINAL: jabbadabbaduuu!

et par mnd gammelt[:)]

Back
Topp