Dere med prampack og emmaljunga edge....

*Kula*

Elsker forumet
slår dere sammen noen deler av vogna før dere pakker den inn i prampack ?
Tenker da på vogn baggen, å tar av kalesjen å julene ?
å får dere plass til noe annet en bare vogna i ?

lure ego bare eg då har mondialen..

Jeg har pram pack og edge men ikke prøvd den i enda... for har reist med den andre vogna jeg har... vil du at jeg skal prøve..? [:)]

ja allså, jeg prøvde nå.
har lånt den av ei i familien, å hun sa det at hun ikke tok av noe å fikk go plass. hun hadde til og med fått plass til bag til dattra inni der i tillegg til vogna.
men jeg er så knotete av meg, å prøvde nå vogna i. men måtte av med kalesjen og legge sammen baggen litt.

ORIGINAL: happymeg

det står egen bruksanvisning for hver vogn på prampack.no [8D]

Tror ikke det står med bagen.. kun sportsdelen..?!?

"Ta av kalesje og frontbøyle og legg det oppi vognen. Ta av sittedelen. Slå sammen vognen og sett sittedelen fast på understellet igjen, når det er slått sammen. Med liggedel oppi bør liggedelen kollapses/slås sammen."

i utgangspungtet skal ikke noe pakkes med vogna, men jeg kommer nok til å gjøre det selv[;)][:D]

http://www.prampack.no/generelt/trinn.php

Når jeg har reist med prampack har jeg tatt av hjulene og kalesjen. La 3 hjul på underdelen, og 1 mått jeg ha oppi bagen. Har Mondial vognen så blir jo ca samme størrelse. Er akkurat såvidt det har gått. Men jeg pakket mye ekstra ned i vognbagen [;)] Men neste gang jeg skal reise med fly tar jeg på sportsdelen for å få litt mer plass.

men hun jeg lånte av tok jo ikke av noe, å fikk enda plass til mye i?
å jeg tørr jo ikke ta av hjulene, er jo redd de stengerne som stikker ut skal ødelegge prampacken.

å hva er frontbøyle ?

ORIGINAL: *Kula*

men hun jeg lånte av tok jo ikke av noe, å fikk enda plass til mye i?
å jeg tørr jo ikke ta av hjulene, er jo redd de stengerne som stikker ut skal ødelegge prampacken.

å hva er frontbøyle ?

sportsdelen kanskje...??

Vi tok av hjulene, og kalesjen og fikk plass til bilstolen og oppi!! [:D]

Lagde litt polstring på de greiene som stakk ut da....

La hjulene være på, og vognbaggen fast på vognen men slå ned sidene på vognbaggen så den blir flatere og ta av kalesjen og legg den oppi baggen. Da er vognen best beskyttet for skade.

Brukte den under syden-reisen for 3 uker siden. Har mondial og det funka helt genialt når vi endelig skjønte at man kan gjøre bagen helt flat! [:)] Supert!!

Hjulene bør ikke taes av,dette mht hvordan vogna skal pakkes i forhold til garanti,etc. Vi tok ikke av hjulene,og fikk pakket den kjempefint og raskt sammen :) Ikke en skramme på vogna etter turen! [:D]

Back
Topp