dere med planlagt KS!

termin april

Glad i forumet
Hei...lurte bare på når dere har fått dato for KS i fohold til menstermin og ultralydtermin...Her skal jeg ta KS den 13.april[:)]      Alså 17 dager før ultralydtermin og 9 dager før menstermin!!  ! uke til så reiser jeg på sykehuset..og morgenen etter er babyen ute...helt uvirkelig og tenke på...GLEDER meg!![:D][:D]

Skal ta planlagt KS 12.April, 14 dager før UL termin(26.April) og 17 dager før mens termin( 29.April)Bare en uke igjen til tvillingprisene er her[:)] 

Lykke til!

lykke til du å!![:)]     ja tenk bare en uke igjen så er guttene dr me deg....håper denne uka går fort!![;)]

Jeg får ks 6 dager for. Jeg blir lagt inn på morgenen på onsdag kl 0700. MEn når han er ute de dagen vet jeg ikke enda.

Jeg skal ha planlagt ks den 8 april, har ultralyd termin 20 april og mens termin 23 april.
Lillebror kommer da 12 dager før terminen[:)]

jeg fikk planlagt keisersnitt, men de tok hun ut 2 uker før ul termin da[:D]
Men det hadde noe med at det begynte og bli lite fostervann igjen, og de ville ikkje vente til etter påska[:)]
Men tror de regner ut fra ul termin uansett[;)]

Jeg skal ha ks 8 april, 10 dager før termindatoen som er 18 april :)
Så på onsdag blir jeg innlagt og torsdag er gutten vår her :D

Når på dagen blir dere innskrevet? Jeg skal være der til 13.. Synes det er litt tidlig jeg :P

ORIGINAL: Mille85

Jeg skal ha ks 8 april, 10 dager før termindatoen som er 18 april :)
Så på onsdag blir jeg innlagt og torsdag er gutten vår her :D

Når på dagen blir dere innskrevet? Jeg skal være der til 13.. Synes det er litt tidlig jeg :P

jeg blir innlagt kl.12 på formiddag dagen før..synes også d  var tidlig..d blir en laaaaaaaaang dag og natt...[;)]        mn tenk så herlig og få d overstått med babyen ut..ååhh gleder meg såååååå masse!!![:D]

jeg skal legges inn mellom kl 07 og 08 dagen keisersnittet skal gjennomføres.
Helt greit, så kan jeg sove i min egen seng natta før[:)]

Hadde egentlig KS planlagt til 15 april, og UL termin 28., men så ble det pluteselig akutt planlagt KS i mars i stedet[;)]

ORIGINAL: Athravil

Hadde egentlig KS planlagt til 15 april, og UL termin 28., men så ble det pluteselig akutt planlagt KS i mars i stedet[;)]

oy...hvorfor ble d akutt?jeg er redd rier skal begynne eller vann gå,mn får bare slappe av denne uken og ikke tenke så mye på d..d går godt[:)]

ORIGINAL: termin april

oy...hvorfor ble d akutt?jeg er redd rier skal begynne eller vann gå,mn får bare slappe av denne uken og ikke tenke så mye på d..d går godt[:)]

Svangerskapskløen slo til med storslegge og medisinen virket ikke, så da turte ikke legene å la mini være i magen lengre. Det er fare for plutselig død i mors liv og de vet ikke når/om dette vil skje og kan ikke overvåke babyen siden de heller ikke vet nøyaktig hva som er årsaken, de tror det er plutselig hjertesvikt. Så da ble det ks i uke 35 i stedet for uke 38.

Om du får rier/vannet går så fikk jeg beskjed om å ringe med en gang og si fra, for da ville de klargjøre til akutt ks, det vil telle som planlagt ks, bare at det skjer på et tidligere tidspunkt enn planlagt.

ORIGINAL: termin april

Svangerskapskløen slo til med storslegge og medisinen virket ikke, så da turte ikke legene å la mini være i magen lengre. Det er fare for plutselig død i mors liv og de vet ikke når/om dette vil skje og kan ikke overvåke babyen siden de heller ikke vet nøyaktig hva som er årsaken, de tror det er plutselig hjertesvikt. Så da ble det ks i uke 35 i stedet for uke 38.

Om du får rier/vannet går så fikk jeg beskjed om å ringe med en gang og si fra, for da ville de klargjøre til akutt ks, det vil telle som planlagt ks, bare at det skjer på et tidligere tidspunkt enn planlagt.

okey..godt di fekk babyen ut da[:)]         jepp har fått streng beskjed om å ringe med en gang jeg merker noe..rier lr vannavgang![;)]

Jeg skal ha KS den 20. april, og begge terminene er den 28. Så 8 dager før termin, og akkurat to uker til prinsessen kommer i dag [:D] 
Kjennes ut som det ikke skal skje noe før den datoen heller, så alt ser bra ut [:)]
Skrives inn dagen før, får dra hjem mandag og møter fastende tirsdag morgen kl 07.

Back
Topp