Dere med piercing i navelen...

CarinaKay

Forelsket i forumet
Når tok du ut piercingen din? Eller når tenker du å ta den ut?

Jeg er 22+3 i dag, men magen min har nettopp begynt å vise, så er ikke særlig stor enda.
Har ikke tatt ut min enda... Burde man bare ta den ut med en gang eller er det ok å drøye det til magen blir større? :)

Jeg tok ut min for noen uker siden da jeg følte den var i veien. Men må sette den inn igjen en gang i uka, ellers gror den igjen. Blir i hvertfall ei hinne der på ei uke. :) Men har hørt om gravidpiercing. Varierer fra person til person om når man tar den ut, har jeg hørt. Hørt huden ved hullet kan henge litt etter fødsel, men da har det ikke spilt noen rolle når man tok ut piercingen. :)

Tok den ut på oul,nå har navlen min flata så ut så tror bare den blir ute nå :'D

Tok min ut i uke 12 ish, den begynte å bli øm og i veien. Så min har grodd igjen....men er over 30 så føler det i grunn er helt greit :)

Tok min ut i uke 24, egentlig kun fordi nå ser det bare rart ut. Sist tok jeg den ut noe seinere, grodde ikke igjen..men jeg har hatt den der i x antall år og. .11 år faktisk x)

Jeg tok ut i forrige svangerskap, men får fremdeles inn stanga om jeg prøver. Hullet var akkurat likt noen uker etter fødsel av førstemann som da jeg tok den. Så jeg kan bruke når jeg vil og ta ut når jeg vil :) Men, har ikke brukt den siden 2013, så kommer vel neppe til å begynne igjen nå :)

Back
Topp