dere med piczo hjemmeside,trenger hjelp her

Bejb

Gift med forumet
jeg er ikke spes flink med data.. har sett på flrer hjemmesider,og "mine sider" er da på sånne fine buttons. på den hjemmesida jeg holder på med så er det bare sånn "rett ned,vanlig meny".

noen som vet åssen jeg lager meny med buttons istedet.

har sikkert forklart dette skikkelig teit,men håper noen skjønner det..

Du må kopiere en button fra en hjemmeside og legge på din maskin.  Og etterpå kan du gå inn å redigere buttton i paint.  Bare visk ut den skriften som står der og legg inn ny tekst med gjennomsiktig bakgrunn.  Deretter laster du button inn på hjemmesiden som et bilde. (Må gjøres med alle de button du skal ha på hjemmesiden)
 Når du har lastet den inn på siden så trykker du på blyanten i høyre hjørnet av bildet.  Der finner du en meny hvor du kan linke button til en side (Or choose an album or page) Trykk på pilen og velg side fra orginalmenyen din. Eks du har en side som heter *en måned* i den menyen som finnes på piczo (orginalmenyen) så linker du button til den siden.  Jeg har selv bare flyttet den orginale menyen helt ned på min første side.  Så alt ligger i bunnen, men jeg har alle buttons på toppen. 

Lykke til.

www.hjemmesideting.piczo.com

dette er en fin side med mange ting du kan bruke, bare til å klikke på den tingen du vil ha og lagre som.....

slik jeg gjør det:
gå inn på den linke camilla la ut ,og finn deg en button du liker...lagre denne på maskinen din.
gå til hovedsiden på hjemmesiden din, og gå inn på der du laster opp bilder...finn denne buttonen, og last den opp.
når den kommer, så plasser den der du vil ha den..
gå så inn på toold, og tekst, og skriv f.eks.: "dåpen min" og trykk ok..
flytt "dåpen min" slik at den "lander på" buttonen! Har du laget en ny "page" som heter dåpen min allerede, så bare klikker du på blyanten som er på buttonen, og velger choose an album...og velger dåpen min. Nå er denne buttonen aktiv.. når du tidligere lagde den nye "page" som du kallte dåpen min, så kom det opp en link til denne. Med kjedelig enkel skrift...denne sletter du bare ved å trykke på blyanten og delete...

dette er slik jeg gjør det, men guuuuuuud dette var rotete.,...du skjønner vel enda mindre nå..[&:][&o]

si fra når du har fått det til da, eller om du trenger hjelp!

Back
Topp