Dere med peiling

Cathee

Gift med forumet
Jeg bruker 80/85B i BH str nå.. Er 1.70cm og 70kg..

Hvordan tror dere det blir med 400ml silikon? For mye/lite eller passende?

Det hørtes ut som puppene dine allerede var ganske perfekte spør du meg.

ORIGINAL: Alive and kicking

Jeg har ikke veldig små pupper.. Men, er ikke fornøyd med dem.. Så vil ha dem litt større og fastere.

ORIGINAL: Alive and kicking

ORIGINAL: *agatblonde*

hva sa de på konultasjonen?? jeg fikk beskjed om å ikke ta mer enn 300 gr, for da ville jeg fort se litt lubben ut... så jeg vet ikke jeg. men du er jo litt høyere enn meg, så 400 gr blir kanskje ikke så mye?

Kirurgen mente 400 ville passe meg bra.. FOr jeg sa jeg villa ha dem litt store.. Når jeg først gjør det! Etter det jeg har hørt så er det lurt å plusse på ca 50 enn det man tenker på.. For de `forvinner` litt når de blir satt inn...

Tror jeg skal gå for 400, så jeg ikke blir skuffa ivertfall.. Ska du også?

jeg er 176 og la inn 325, det ser passe ut på meg, men jeg hadde virkelig ikke pupper fra før av, 400 er veldig mye altså! særlig siden du har pupper fra før av.. jeg personlig ville ikke lagt inn så mye, da jeg har sett skrekkresultatet hos en venninne av meg, hun er 176 høy og veier vel nærmere 80kg, la inn 410gram, de ble gigantiske og hun fikk svære røde strekkmerker...

ORIGINAL: Cathee

hva sa de på konultasjonen?? jeg fikk beskjed om å ikke ta mer enn 300 gr, for da ville jeg fort se litt lubben ut... så jeg vet ikke jeg. men du er jo litt høyere enn meg, så 400 gr blir kanskje ikke så mye?

Kirurgen mente 400 ville passe meg bra.. FOr jeg sa jeg villa ha dem litt store.. Når jeg først gjør det! Etter det jeg har hørt så er det lurt å plusse på ca 50 enn det man tenker på.. For de `forvinner` litt når de blir satt inn...

tror det. men jeg har liksom ikke helt bestemt meg[8D] skal se an til høsten om jeg fortsatt vil. vil jeg det da så gjør jeg det. er så redd for å angre.

men hadde jo vært flott å slippe å tråkke i de når jeg går uten bh liksom[8D][:D] og det på en måte er det jo helt tømt der nå. så jeg tipper at jeg kommer til å gjøre det[:)]
si ifra hvordan det gikk da[;)]

Åja.. Det er lurt å tenke seg godt om ja.. For det er ikke akkurat en frisør tur... Jeg har bestemt meg for lenge siden, så jeg er 150% sikker [:)] Å jeg gleeeder meg sånn!

Jeg skal si ifra.. Data geek som jeg er, sitter jeg vel foran mac`en med en gang jeg kommer hjem [:D]

Jeg syns det hørtes litt mye ut men er vanskelig å si egentlig. Du fikk ikke se hvor mye det er da?

tror det. men jeg har liksom ikke helt bestemt meg[8D] skal se an til høsten om jeg fortsatt vil. vil jeg det da så gjør jeg det. er så redd for å angre.

men hadde jo vært flott å slippe å tråkke i de når jeg går uten bh liksom[8D][:D] og det på en måte er det jo helt tømt der nå. så jeg tipper at jeg kommer til å gjøre det[:)]
si ifra hvordan det gikk da[;)]

Åja.. Det er lurt å tenke seg godt om ja.. For det er ikke akkurat en frisør tur... Jeg har bestemt meg for lenge siden, så jeg er 150% sikker [:)] Å jeg gleeeder meg sånn!

Jeg skal si ifra.. Data geek som jeg er, sitter jeg vel foran mac`en med en gang jeg kommer hjem [:D]

er nok ikke sikkert du orker det første dagen gitt. hører at det gjør jævlig vondt de første par dagene[8D] men når armene dine funker igjen får du hive deg over en pm til meg[:D]
vet du om karla har med seg tlf sin forresten??

Ja, har hørt det jeg å.. Men, første dagen er jeg bedøvet i mange timer etter operasjon fikk jeg vite.. Å det er veldig individuelt hvordan man har det etterpå, så får håpe jeg har flaks [:D]

Jeg vet ikke, har ikke snakka med hun etter de dro...

ORIGINAL: Lasog

Jeg syns det hørtes litt mye ut men er vanskelig å si egentlig. Du fikk ikke se hvor mye det er da?

Jo, jeg prøvde en protese med 380 og en med 400.. Men, er så vanskelig å se med de inni BH`en bare..

Hm, okay. Ei venninne av meg tok 300 mener jeg, og hun ser akkurat passe ut. Er ikke bare moro med store pupper heller altså. [;)]

Forstår ikke at noen vil ha silikon. Veldig kunstig!!! Dere må jo si til dere selv at dere er bra nok som det er [:)]

Hadde jeg hatt den str så hadde jeg vært fornøyd [:)]

Mine er aaaaaaaaaaaaaalt for  store [&:]

Back
Topp