dere med PCOS....

x1xkombaja

Glad i forumet
Snakket akuratt med min tante, som har dette...

Hun var overvetig og har ikke klart å bli gravid...

Det siste året har hun gått på lavkarbo, og her om dagen var hun hos gynekologen, alle hennes cyster er BORTE!!
Gynekologen spurte om ikke hun hadde gått på lavkarbodiet, for hun hadde hørt om flere som faktisk hadde blitt så og si kurert av det!

Vet ikke om dette er allmenn viten, men tenkte jeg skulle dele med dere da[:)]

Ja, går man ned i vekt så fjerner man stort sett alle bivirkninger av "sykdommen" pcos, så det skjønner jeg godt!
Jeg ble gravid bare jeg gikk ned noen få kilo[:)]

Livsstilsendring er det som skal til hvis man vil øke sjansene for å bli gravid med pcos, selv om veien kan være tung å gå!
Bra for henne da[:)]

ORIGINAL: Froskegele

Ja dette stemmer nok. Jeg hadde antagligvis PCOS latent i kroppen, og det slo ut da jeg ble overvektig. Fikk ikke vite at jeg hadde det før nå i februar, men klarte i alle fall å gå ned 3 kg før jeg ble gravid [:)]

ORIGINAL: Sjakkruta

Ja dette stemmer nok. Jeg hadde antagligvis PCOS latent i kroppen, og det slo ut da jeg ble overvektig. Fikk ikke vite at jeg hadde det før nå i februar, men klarte i alle fall å gå ned 3 kg før jeg ble gravid [:)]

jeg har PCOS og gikk på ekstem lavkarbo i fjor. Gikk ned i vekt, men cystene mine ble desverre ikke særlig bedre. Så det er ikke sånn for alle desverre[&o]

ORIGINAL: *Smula*

jeg har PCOS og gikk på ekstem lavkarbo i fjor. Gikk ned i vekt, men cystene mine ble desverre ikke særlig bedre. Så det er ikke sånn for alle desverre[&o]

Kjempe trist at det ikke fungerte for deg, og selfølgelig er det noe som ikke fungerer for alle...

Men jeg ville dele informasjonen fordet jeg da, om det kunne hjulpet noen, så er det bedre enn ingen liksom[:)]

ORIGINAL: Miss Trash a lot

ORIGINAL: *Smula*

Kjempe trist at det ikke fungerte for deg, og selfølgelig er det noe som ikke fungerer for alle...

Men jeg ville dele informasjonen fordet jeg da, om det kunne hjulpet noen, så er det bedre enn ingen liksom[:)]

Helt klart!
Og det hjelper for MANGE!
Vet om mange med PCOS som hiver seg på lavkarbo når de ønsker å få barn, fordi mensen kommer som en klokke hver måned når de går på lavkarbo, selvom de går månedsvis uten på vanlig karbo-kosthold. Så at det har effekt og er effektivt på PCOSere er helt klart! På mange nivåer!
[:D]

Back
Topp