Dere med original Juno-seng

VictoriaH

Ventende
August 2018
Oktobergull 2022
Hvor kjøpte dere madrass og laken? :) Eneste jeg finner er på en nettside i Danmark.

17863E4A-FDC8-407E-B9ED-2CB21DEA154F.jpeg

Du kan jo bruke en hvilken som helst madrass som passer målene, evt. skjære til en madrass. :)

https://www.prisjakt.no/product.php?p=3982479

Den sebra madrassen er dessverre feil i størrelsen.. Originalsengen har flere utskjæringer i bunnen. Skjære til er jo en ide.. Hm, får regne på det. Kommer på rundt 1600 danske eller så om jeg sender den til hytten i Sverige inkl madrass, forhøyer, laken og sånn tynn overmadrass :)

Ser den både er for lang og bred dessverre..

D9B10517-CE5C-4E62-B303-99837F16320B.png

Dere har gamle Kili? :) Det var jo en grei pris.. :angelic:

Jeg ga 600 for madrassen så kjipt at den var sååå mye billigere nå.. :shifty:

Vi har gamle Kili ja.
Hva er målene på Juno?

Jeg ga 600 for madrassen så kjipt at den var sååå mye billigere nå.. :shifty:

Vi har gamle Kili ja.
Hva er målene på Juno?

62x108 på babydelen :)

Bare forlenge den litt, og bruk en madrass som er 60x[...] :) Det er en standard størrelse. :)

Jepp.. Og med den danske kursen nå blir det fort 1900 kroner.. Æsj da..

Nå tenkte du pp feil link tror jeg. Ikke dansk den siden jeg delte, og den kostet bare noen hundrelapper. Synd den ikke passer da...

Nå tenkte du pp feil link tror jeg. Ikke dansk den siden jeg delte, og den kostet bare noen hundrelapper. Synd den ikke passer da...

Tenkte på den jeg må ha..

Den siden har madrass på mål til originalen ja :) Der jeg har regnet frem pris.

Ja, og du finner lett madrasser som passer ved å bruke samme mål på andre sider. Det gjør ingenting om madrassen er litt mindre i bredden eller lengden, eller om du må utvide sengen litt i lengden. Er madrassen for liten bruker du bare noe som kan tette sprekkene, og er de for lange kan du kutte, eller forlenge. 60cm (bredden -2cm) er standard størrelse, og med tisselaken og laken fylles de lett opp. :)

Back
Topp