Dere med multi-tech?

sølvi86ogTheaIrene

Forumet er livet
Nå er jo Thea jenta mi såpass stor at vi vurdere å flytte henne framovervendt (ikke at jeg har samvitghet til det)
Men vi svi er på litt lengere turen sier hun aua,går greit vis vi heneter henne i bhg for da er det såpass kort vei.
Tror dere at det er trangt til henne? hun er sikkert 95-96 cm lang

æ har ikke den stolen men teke det samme om den besafe stolen jeg har. For tobias treffer føttenen på ryggen av baksetet. Han sitt ikk bøyd men e sikkert ikk så galt. Men han e ikk like lang som jenta di da. så kansje du må snu ho ja.
du får sikkert bedre svar fra noen andre hehe

Nå har ikke vi det setet, men Ida begynte å si at det var vondt på lengre turer. Hun sa hun fikk vondt i rumpa og ryggen, hylte og bar seg. Slutta med det tvert vi snudde henne.

jeg tror ikke det er trangt til henne nei[;)] Men så sitter eldste min på snart 5 år( gud hjelpe tiden går fort) i samme setet[;)] Hun er 19 kg og sikkert 110+cm høy( litt usikker på hvor høy hun er[8D] Skal si at setet er noe trangt nå, skal få nytt til jul eller bursdag..

mia er like langt og sitter fint, sier ikke det er likt for alle, MEN det skal ofte litt mer til før unger får skikkelig vondt av å sitte med beina bøyd.

Hadde det vært meg, så hadde jeg prøvd bakover litt lengre, ta en del pauser på lang turer og kjøpe en DVD spiller til nakkeputen[;)]

viss du velger å snu henne permanent, er det ikke anbefalt med kombiseter brukt fremover, bilens belter skal uansett brukes viss de er over 15 kg. fremover

ORIGINAL: Black Beauty

mia er like langt og sitter fint, sier ikke det er likt for alle, MEN det skal ofte litt mer til før unger får skikkelig vondt av å sitte med beina bøyd.

Hadde det vært meg, så hadde jeg prøvd bakover litt lengre, ta en del pauser på lang turer og kjøpe en DVD spiller til nakkeputen[;)]

viss du velger å snu henne permanent, er det ikke anbefalt med kombiseter brukt fremover, bilens belter skal uansett brukes viss de er over 15 kg. fremover

Enig, Robin er omtrent like lang 93-94 cm, og klager ikke! Ville vurdert å ta av skoene kanskje?
Vi har hatt det fremovervendt noen ganger, men bare når svigermor skulle hente han i barnehagen, og jeg ville ALDRI hatt det setet fremovervendt over lengere turer, sitter jo nesten å slenger hele setet!  

Vi venter med å flytte henne framover vendt [:)]
Hun har dvd i nakkestøtta så hun koser seg på kortere turer.
Vi har prøvd å ta av skoa så det funker,men blir slitsomt å ta av henne skoa på kortere turer.
Men prøver altså i noen månder til så får vi se[:)]

Back
Topp