Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg har den forann..
Er min første..
kjente vel noe fra u18, men tydeligere fra u20 og var da helt sikker..
Kjenner vel overalt ja.. kanskje ikke midt på rundt og over navel.. ikke tenkt no på det at det er steder jeg ikke kjenner, men absolutt mest på sidene..
Ikke tatt 3d og ikke planer om det, men ikke no problem på oul..
Min er foran denne gangen, ikke det andre ganger. Merket liv sent som uke 22 kanskje. Nå kjenner jeg godt
Med liv, mest nedover og litt ut på siden. Men det varierer.
Hadde meg en tur inn på føden i julen, for da var det mer eller mindre stilt. Men da hadde hun nok snudd seg med ansiktet inn mot ryggen så derfor kjente jeg lite
Jeg har den foran, og hadde den foran med førstemann også.
Kjente liv ganske tidlig, men utpå med første rundt OUL og nå var det vel i uke 22 eller noe slikt... Dumme meg har jo ikke skrevet det ned denne gangen og har allerede glemt det... :/
Hadde den forann forrige gang, ikke denne gang
Kjente liv rundt uke 15 forrige gang og i uke 21 denne gang
(Og hadde den ikke foran de 2 første svangerskapene)
Jeg har morkaka foran. Hadde det også på nummer to. Kjente liv ganske tidlig, men vet jo på en måte hva jeg skal kjenne ;-) Nå kjenner jeg det overalt :-D Skal ikke ha 3D..
Foran. Samme med nr 1. Kjente bevegelse tidligere denne gangen. I uke 15 tror jeg. Var vel i uke 19 forrige gang. Men som sist er det stort sett på min venstre side