Dere med morkake på fremre vegg...

Tulla84

Gift med forumet
Junibarna 2015
Novemberbarna 19
Når dere tok UL, var det vanskelig for gyn å få gode bilder???
 
Her er morkaka på framre vegg. Hadde UL 18+6, og det ble dårlige bilder.
Har også nå nylig begynt å kjenne ordentlig med liv, er 21+3 idag, det er jo pga morkaken plassering.
 
Ble helt ok bilder, ikke fordi jm ikke er flink, men fordi frøkna er spinnvill når det skjer ting :p
 
Nei, syns ikke vi fikk gode bilder. Dette er det beste vi fikk. Ser morkaken rett over ansiktet som skygget mye.
20190701_082428.jpg
 
Jeg er spent på hvordan det blir hos oss. Er 23.juli, og er da 21+2
 
Jeg fikk mange gode bilder, og jm veddet huset sitt på at det blir en gutt, så stoler på det. Når jeg var på tul hos lege i uke 13 sa hun det samme, at det ble en gutt :dummy::happy::dance011Jeg er 19+4 nå, og går bare rundt å gleder meg til å kjenne skikkelig liv dr inne, hver dag! Er i tillegg førstegangsfødene, så ting tar tid..
 
Hadde morkake på fremre vegg sist svangerskap, fikk fine bilder da, og kjønn så de tydelig :)
 
Hadde oul da jeg var 18+4, fikk ekstremt dårlige bilder. Fikk myyye bedre bilder da jeg var på privat ul i uke 13, og det er ikke tull engang! På oul så hun klart og tydelig at vi venter ei jente :) Jeg tror jeg har vært veldig heldig, for vi har sett daglig synlige spark utenpå magen fra 19+1 :love7
 
Hadde oul da jeg var 18+4, fikk ekstremt dårlige bilder. Fikk myyye bedre bilder da jeg var på privat ul i uke 13, og det er ikke tull engang! På oul så hun klart og tydelig at vi venter ei jente :) Jeg tror jeg har vært veldig heldig, for vi har sett daglig synlige spark utenpå magen fra 19+1 :love7
Jeg er 3 gangs og har ikke kjent det på utsiden ennå. Kjenner en del innvendige spark. Er 18+6. På TUL i uke 12+3 så mente gyn det var jente grunnet vinkelen på utstikkere( Riksen) På UL i uke 15 ville ikke en annen uttale seg( ikke spesialist). Nå på Riksen (uke 18+1)igjen mente samme person at det mulig kunne være en gutt. Brukte lang tid på å se grunnet dårlige bilder på grunn av morkaka. Har bestemt meg for å ta privat 3D. Gidder ikke gå rundt å være usikker. Skal neste mandag.
 
Vi fikk ingen fine bilder, men fikk vite kjønn. Baby var så rolig og morkaken skygget for ansiktet. Ble litt skuffet. Men jm mente hun fikk gjort de undersøkelse hun skulle. Skulle ønske hun tok seg litt bedre tid. Tror ikke vi var inne mer en 20 min, hva er vanlig på oul? Noen som vet?
 
Vi fikk ingen fine bilder, men fikk vite kjønn. Baby var så rolig og morkaken skygget for ansiktet. Ble litt skuffet. Men jm mente hun fikk gjort de undersøkelse hun skulle. Skulle ønske hun tok seg litt bedre tid. Tror ikke vi var inne mer en 20 min, hva er vanlig på oul? Noen som vet?
Vi var vel inne nesten en time?
 
Vi var vel inne nesten en time?
Hadde en veldig fin ultralyd opplevelse på Ullevål i uke 11 heldigvis. Denne gangen gikk det veldig fort, hun tok seg ikke tid til å gi meg saft slik at baby beveget seg mer. Hun sa baby var veldig rolig og at hun måtte vurdere om jeg skulle hoppe litt eller gi meg saft. Men så bare gjorde hun seg raskt ferdig, men fikk de mål hun trengte da. Det er jo det viktigste☺️
 
Jeg er 3 gangs og har ikke kjent det på utsiden ennå. Kjenner en del innvendige spark. Er 18+6. På TUL i uke 12+3 så mente gyn det var jente grunnet vinkelen på utstikkere( Riksen) På UL i uke 15 ville ikke en annen uttale seg( ikke spesialist). Nå på Riksen (uke 18+1)igjen mente samme person at det mulig kunne være en gutt. Brukte lang tid på å se grunnet dårlige bilder på grunn av morkaka. Har bestemt meg for å ta privat 3D. Gidder ikke gå rundt å være usikker. Skal neste mandag.
Ser den! Blir 3D her også. Like greit å ta en ekstra titt, og så er det jo alltid like stas å se den lille! Vi ville egentlig ikke vite kjønnet, så da vi var på UL tidligere ba vi om å ikke få vite det om hun så antydning til noe. Så her har vi kun fått høre jente. Blir spennende på mandag da! :love7
 
Vi fikk gode bilder selv on morkaken lå forran. Men jordmor prøvde 3d også, og de bildene ble ganske mye dårligere med hånd forran ansiktet og skygge fra morkaken.
 
Back
Topp