Dere med morkaka foran/ikke kjenner spark enda

EmVee

Glad i forumet
Junilykke 2020 ♡
Kan vi bare samles her hvis vi er flere? :hilarious:

Nå er jeg 20+3. Fortsatt ingenting og jeg er verdens mest utålmodige person. Sant jeg kan forvente at noe skjer innen et par uker nå ja? :sorry:
 
Jeg var på OUL dagen 19+0, kjente ingenting. Men etter det begynte det så smått, ble bittelitt mer for hver dag etter det. Og Vipps ingenting, dro inn på kontroll da. Han sparket som bare det da, men jeg kjente ingenting, dette er en uke siden. Nå kjenner jeg kraftige spark igjen, i dag er jeg 22+2.

Det kommer snart! :happy: Det er jo som å ha en ekstra airbag forran, ikke så rart det tar lengre tid! :oops:
 
Er straks 20 uker. kjenner små bevegelser inni der, men ingen tydelige spark enda og kjenner ingenting utenpå magen :)
Forrige svangerskap hadde jeg morkaken bak og kjente tydelig spark utenpå magen i uke 18, kjenner jeg er utålmodig jeg også :p
 
Forrige gang hadde jeg morkaka på magen og kjente noe for første gang da jeg var 21 uker på vei.

Denne gangen har jeg morkaka på baksiden, men kan ikke si jeg synes det er stor forskjell . Er nå 20 uker på vei og har så vidt kjent litt svak sparking.
 
Jeg har morkaka foran på magen, og har kjent bevegelse siden 16+4. Men ikke hver dag. Har også lagt merke til at noen ganger når jeg holder på magen, kan jeg kjenne det bedre på utsiden enn jeg kjenner det inni? Skikkelig rart.. Er 22+6 i dag.
 
Denne gangen har jeg morkaka bak og kjenner.
Men i mitt første svangerskap så var morkaka foran og jeg kjente ingenting før uke 21/22. Husker at det var litt ubehagelig. Men sånn er det når morkaka er foran:Heartred:Heartred
 
Jeg har det. Kjente så vidt litt om hun lå riktig. Og helt frem til forrige tirsdag har jeg nesten ikke kjent noe. Er i dag 23+1 og nå er det skikkelige spark som jeg ser utenpå også :)
 
Jeg har morkaka foran og begynte å kjenne små spark rundt uke 20. Bare et par dager ble sparkene så sterke at samboeren også kunne kjenne sparkene :Heartred Er nå 23+4 og hun sparker stort sett hele tiden, og vi kan til og med se sparkene utpå magen :Heartpink
 
har morkaken bak denne gang så har kjent en stund, men med første var den forann å da kjente jeg ikke noe små sommerfugler før rundt uke 23 mener jeg det var. Så tok ganske lang tid; var kjedelig, men ikke bekymret da dette var visst helt vanlig :)
 
Jeg har morkaken foran denne gangen. Er 19+6 nå og det er først i det siste at jeg har begynt å kjenne bevegelser. Var på OUL i går og den lille bevegde såpass mye på seg at det ble litt utfordrende for jordmora og ta alle målinger. Så det er masse liv inni der, selv om jeg ikke alltid kan kjenne det
 
Ja, det gjør du!
Som @Jolanda skrev: Det er nok ikke lenge før nå.

Jeg kjenner kun på sidene av morkaken og ingenting midt på magen, om det er noen trøst.
 
Sniker fra juli - har morkaka foran for første gang (3 fullførte svangerskap i ryggsekken) det er STOR forskjell. Er 15+4 og har kjent baby veldig få ganger (tror faktisk på sånne “I didn’t know I was pregnant scenarioer nå) for hadde jeg ikke vist om baby og vært på ultralyd hadde jeg sikkert tenkt det var litt luft i tarmene bara :hilarious: håper jeg kjenner mer til baby snart, men er forberedt på å måtte vente til godt over 20 uker
 
I mitt forrige svangerskap hadde jeg morkaka på forsiden, kjente noe for første gang i uke 21.

Denne gangen har jeg morkaka på baksiden, kjente noe for første gang i uke 20...

Så tja....ikke en revlusjonerende forskjell
 
Jeg har morkaka foran på magen,kjente første gang i uke 21 ca ❤️
 
Om det er noen trøst så kjente en kollega av meg ingenting før hun var 24 uker på vei :angelic: (førstegangs med morkaka på framsiden)
 
Jeg har morkaka bak. Så hører strengt tatt ikke hjemme her. Men nå i går kjente jeg spark som tydelig var rettet innover for første gang, og jeg er 24 uker i dag. Vil nok tro at baby har sparket den retninga før også, bare at jeg ikke har kjent det tydelig før nå.
 
Back
Topp