Dere med ME

mammatileijente

Forumet er livet
VIP
Ser dere på tv2 nyhetene nå?

Ny forskning.. virker i alle fall som om dette er en ting de ikke har gått med ut før..

Forklaringen og navnet på medisinen (tror jeg) blir lagt inn på en nettside som jeg tror het plosone.org

Såg saken, og det virka jo som et virkelig gjennombrudd. Men synes det var rart det var noen som ikke hadde noe virkning i det hele tatt, men er vel noe inni kroppen som gjør det!!

Har oppfatning av at ME er en "søppelboks" hvor de putter mange inni.. som overhode ikke skulle ha vært der.. derfor er det svært viktig å få en lang og grundig undersøkelse.. For mange som tror de har ME... men som sikkert har andre lidelser.. men legen finner ikke ut av det.. og da blir det lettvindt å si ME..

Så sikkert mange av de som ikke blir bra av denne medisinen.. eller de få.. vet ikke hvor mange det er jeg.. kanskje ikke har ME..

Nå har de jo også funnet ut at de som har ME har noen mangel på immunforsvaret.. ettersom jeg forsto ut fra innslaget..

Venninnen min skulle i alle fall ta kontakt med sykehuset i morgen.. for tror hun har han ene legen fra innslaget som sin behandlende lege..

Back
Topp