Skjønner deg godt ,har fire og kunne tatt en til , men her er det alder som spiller mest inn, litt fordi jeg vil ikke være 50 å ha barn på barneskolen. Og jeg får en sorg i meg at jeg da aldri vil få oppleve barnebarn til de yngste osv . Mine er 16,15, 6 og 10 mnd .
Også mistet jeg i MA flere ganger i 2023 og gikk gravid i over 6 mnd til sammen med kvalme og elendighet , så ble så utrolig lei graviditet . Jeg hadde en så fin fødsel og ville gjort det igjen , men herlighet jeg må tenke på meg selv også . Hadde jeg hver 37 og ikke 40
Det er så hyggelig å se søsken ta seg av hverandre , jeg har to som hater hverandre (de to eldste) men de tre andre har en greie sammen og det er så morro å se minste stråler når hun ser søsknene sine
Jeg har fått testet tette barn folket spredt og liker begge deler . Samtidig er den siste baby med temperament, sutrer og gråter og vil bæres og være der det skjer , da gliser hun som ei solstråle . Sover mindre enn de andre , så jeg kjenner jo det at det er mer slitsomt med sånn baby også .
Men i det store og hele , nyter jeg babye tiden . Sniffer og lukter på hodet hennes , vet at vipps så er de konfirmanter :O jeg har kost meg veldig med babyene mine og fått være hjemme med de lenge . Så det er litt sårt og ikke få en sånn tid igjen .
Kanskje heller nyte barnebarn om noen år . Følte veldig på det med nr tre at jeg var ikke ferdig med baby . Alle andre med 1-3 barn var så ferdig med barn , men jeg klarte aldri å si at jeg var ferdig ferdig .