M MsMoHo Glad i forumet 3 Nov 2010 #1 Plutselig blir skjermen på macen kjempestor, eller kjempeliten... Hvordan fixer jeg på det ?? [8|] Kjempe irriterendes..
Plutselig blir skjermen på macen kjempestor, eller kjempeliten... Hvordan fixer jeg på det ?? [8|] Kjempe irriterendes..
E Elisemoor Forelsket i forumet 3 Nov 2010 #2 Hvis du mener det jeg tror, så endrer du det med å dra 2 fingrer mot eller ifra hverandre på den der musa[8D]
Hvis du mener det jeg tror, så endrer du det med å dra 2 fingrer mot eller ifra hverandre på den der musa[8D]
M MsMoHo Glad i forumet 3 Nov 2010 #3 ORIGINAL: Elisemoor Hvis du mener det jeg tror, så endrer du det med å dra 2 fingrer mot eller ifra hverandre på den der musa[8D] Jaaaa !!! [:D][:D][:D][:D] Tusen takk, !!!
ORIGINAL: Elisemoor Hvis du mener det jeg tror, så endrer du det med å dra 2 fingrer mot eller ifra hverandre på den der musa[8D] Jaaaa !!! [:D][:D][:D][:D] Tusen takk, !!!
E Elisemoor Forelsket i forumet 3 Nov 2010 #4 ORIGINAL: MsMoHo ORIGINAL: Elisemoor Hvis du mener det jeg tror, så endrer du det med å dra 2 fingrer mot eller ifra hverandre på den der musa[8D] Jaaaa !!! [:D][:D][:D][:D] Tusen takk, !!! [:D][:D]
ORIGINAL: MsMoHo ORIGINAL: Elisemoor Hvis du mener det jeg tror, så endrer du det med å dra 2 fingrer mot eller ifra hverandre på den der musa[8D] Jaaaa !!! [:D][:D][:D][:D] Tusen takk, !!! [:D][:D]