Dere med litt større barn 4-5 ++

Storebror på 7 år sliter hull på knærne med engang uansett hvilken type bukse han har.
lillesøster på 5 år har aldri slitt hull på knærne;)

Knærne! Men stryker på lapper. Tror ikke vi har en eneste ullongs uten lapper på begge knærne nå (syr på fleecelapper på de...) :P

Mine er 7,5 og 5 år og eg trur berre eg har opplevd EIN gong at ei bukse blei utslitt, men det var ei ullribbukse frå Nøstebarn, brukt nesten dagleg i eit halvt år, til ei tøtte som kravla rundt på golvet...

Men det skjer stadig vekk at bukser blir klipt hull på eller tygd i stykker (sjølv om det siste oftare skjer med gensere).

Hvilken del av buksene sliter de først ?

Gutten vår på snart 6 år sliten hull i kneet på buksene veldig fort. Må kjøpe mange bukser ofte pga at han ødelegger de så fort.

Fra iPhone på Bv-app
Kan du ikke bare sy lapper på? Min datter på 4 sliter på knærne hun også.

Hvilken del av buksene sliter de først ?

Gutten vår på snart 6 år sliten hull i kneet på buksene veldig fort. Må kjøpe mange bukser ofte pga at han ødelegger de så fort.

Fra iPhone på Bv-app

Mamma sydde skinnlapper på alle mine bukseknær da jeg var liten,ellers hadde hele budsjettet gått til bukser tror jeg :p

knærene.

nå har han rivet i stykker dunjakke, kjeledress ol på skolen. på armene og rumpen. han er aktiv ja..

Back
Topp