Dere med litt større barn 4-5 ++

*Kula*

Elsker forumet
Hvilken del av buksene sliter de først ?

Gutten vår på snart 6 år sliten hull i kneet på buksene veldig fort. Må kjøpe mange bukser ofte pga at han ødelegger de så fort.

Fra iPhone på Bv-app

Knærna her også. De siste dagene har jeg kjøpt slike strykelapper til å dekke over hull. Det er populært, da jeg kjøper på lynet og sjørøver :p

har du prøvd buksene fra me&i ? de har noen guttebukser med ekstra lag på knærne for aktive gutter :)
(eg har kjole-jenter selv,så har ikkje problemet. men har sett de buksene når eg har vært på kles-party :) )

Knærne.
Men jeg enten syr eller fester lapp på i første omgang.

Det blir ofte hulm i form av en strek tvers over, og da er eet ikke SÅ farlig. Det kan jo være litt kult og.

Jeg syr også om buksene til shorts og;)

Guttungen slet noe helt enormt med bukser i alderen 2,5-4 år. Etter han fylte 4 har det utrolig nok ikke vært så mye slitasje. Har nok litt med å gjøre at han ikke er så på billek på gulvet lenger, men er mer glad i bordaktiviteter og konstruksjonslek. Synes Zara, Lindex og Cubus har slitesterke bukser.

Gutten min går ofte i joggebukse, å da passer det vel ikke helt med sånne lapper på :/ i dongeri buksene hans har det kommet en stripe som har revnet,
Men den bryr jeg meg ikke om. Det er de Store hullene her som er problemet ;/

Fra iPhone på Bv-app

har du prøvd buksene fra me&i ? de har noen guttebukser med ekstra lag på knærne for aktive gutter :)
(eg har kjole-jenter selv,så har ikkje problemet. men har sett de buksene når eg har vært på kles-party :) )

Nei det har jeg ikke, aldri hørt om faktisk :p

Fra iPhone på Bv-app

Jeg har enda ikke opplevd at buksene blir utslitt, men knærne er jo ganske logisk da, de sitter på knærne og kryper jo gjerne en del på gulvet når de leker.

Knærne. Han blir 5 på tirsdag, og har ikke vært borti før at han har slitt så mye hull i bukser før som han har gjort dette året. Ekstra ille med ull stillongsen... Buksene går jo m er lite hull, er bare "kult":-) også kan de bli shorts til sommeren:-) han leker MYE på gulvet da, med biler og annen herje lek:-)

Knær, han er seks år. Sliter ekstremt på klærne og klarer fint å ødelegge to bukser på én uke. Da snakker jeg ikke om små rifter, men fullstendig ødelagt og nesten ikke stoff igjen. Vært sånn de siste to årene og ser ingen endring. Aktiv gutt, ja..... ;)

Har en på 9 og her er det nederst på beina som blir mest slitt,er kult og ha litt lange bukser :D så er det knærne...Er ikke så ofte han går i olabukser men det hender,har visst en sånn joggebukse gutt jeg..

Knærne det slites hull på. Særlig buksene fra PompDelux som det går hull på. Kjøper mye nye bukser

Her går det også utrolig fort hull på knærne, bruker sånne stryke lapper og stopper igjen hullene i ull. Irriterende! Har kjøpt både billige og dyre bukser, men syns ikke det er så stor forskjell i grunn. Til og med på Reimatec + dressen har det gått hull på kneet.

Knærne og rompa. Vi har et "fjell" i hagen som de klatrer mye på og så sklir de ned på rompa. Også bruker de mange rare veier på å komme seg ned fra trær de har klatret oppi. Gummistøvler klarer de også å lage store rift på sidene på.... To aktive gutter på 7 og 8 år her i huset då det går en del klær :)
Syr en del bukser til shorts og syr gjerne igjen hull eller stryker på lapper for å kunne bruke de litt lenger.

Sønnen vår sliter ut knærne, og har gjort det i flere å nå.
I bhg brukte han mye joggebukser fra Lindex, de i mer velourstoff. De klarte han ikke på slite hull i :)

Tyder på aktiv lek, derfor klager jeg ikke. Jeg prøver å få han til å unngå å slik på knærne når han spiller fotball eneste ;)

Back
Topp