Dere med langt hår -

For meg er det lettest med litt langt hår, da det er veldig rett og jeg trenger bare å gre gjennom det. Hvis det blir skulderkort så bøyer det seg alle veier, og jeg kjenner stort behov for å bruke rettetang. Men så er håret mitt flatt og kjedelig når det er langt, mye morsommere med litt kort sveis som kan styles, syns jeg da. Skal til frisøren om 30 min :D det blir bob! Så får vi se hva jeg gjør når fødselen nærmer seg :)

Er du bekymret for å ikke rekke å vaske håret ofte nok, bruk tørr shampoo :happy::happy:

Hva tenker dere om å farge eller bleke håret mens man er gravid? Leser at man ikke skal gjøre det i første trimester, men at det skal være trygt etter det. Lurer veldig på om jeg skal la det bli kommunefarget eller ikke nå xsmile5

Hva tenker dere om å farge eller bleke håret mens man er gravid? Leser at man ikke skal gjøre det i første trimester, men at det skal være trygt etter det. Lurer veldig på om jeg skal la det bli kommunefarget eller ikke nå xsmile5
Jeg går til grønn frisør som garanterer at det ikke er farlige kjemikalier der. Så jeg fortsetter som normalt.

Har hatt hår ned til rompa / ganske langt hele tiden , klippet nettopp av ca 40 cm , å det er så deili :happy::happy: går så fort å vaske det , er aldri i veien lengre :) mye sunnere :) men selvsagt savner jeg det lange håret innimellom , men det vokser ut igjen :)

Back
Topp