Dere med langt hår bilde?

• Trådstarter Trådstarter Velskapt
  • Opprettet Opprettet
V

Velskapt

Guest
Eg har det bare i hårstrikk,litt lei no.vil ikke klippe meg spart sååå lenge no..ideer?noen med langt hår/krøller?kan eg se hva dere gjør med det lange håret deres?

bruke så å sei aldri hårstrikk
t dagli e d som regel enten alt i ei stor klipa bak på hode, 2 små nåle på sia hode før å få d ut a ansikte, eller ei lita klipa oppå hode før å få håre litt bort. men som oftes så heng d bære ned
men når æ ska ut (eller brukte å gå ut) så va d alle slagst frysyra sotte opp m klipe eller nåle

Nå¨har jeg til skuldrene da,men når jeg hadde langt hår så strittet jeg det,bølget det,eller bare dusjet uten å gre det og rufset i det[;)] eller fletter og hestehale. Tuperte det ganske ofte også..er mye man kan gjøre,hvis man gidd[;)] Skal se om jeg finner noen bilder to.sek

Til hverdags lar jeg det bare lufftørke og henge, evt. setter det i strikk. Har det ganske oppklipt og i fasong sånn at det er en frisyre selv om det er langt. Har asymmetrisk lugg som kan varieres og enten trekkes helt bort fra ansiktet, eller ligge på skrå.. Har egentlig ingen bra bilder å vise det fram med.. 

Har langt hår vil jeg påstå. Bruker aldri strikk, utenom når jeg er hjemme..
Pleier ofte å stritte håret, men ikke noen spesiell frisyre om det er slik du mener... Har sideskill[:)]

jeg har alltid hatt lang tykt hår, men det ble til at jeg alltid satte det opp i strikk. hadde det ikke ned, å når jeg hadde det så ble jeg bare irritert når det kom i ansiktet. jeg visste aldri hva jeg kunne gjør med det, så klippa det kort... var deilig å få det vekk.... prøv[:D]

fant ingen bilder desverre,alle ligger på dne andre dataen[:)]

Back
Topp