dere med lang syklus...

2725020070603

Glad i forumet
Legen regner termin ut ifra 28 dagers syklus... jeg har lenger syklus, 33-34 dager, men legen påstår dette ikke har noe å si for termindato. (Forstår ikke dette da min eggløsning er 6 dager senere enn legens beregning med 28 dagers syklus)... jeg tror altså at han har gitt meg feil termin med ca 6 dager.
Noen andre her med lang syklus som har erfaring med at termin endres mye etter ul? :)

Legen regner termin ut ifra 28 dagers syklus... jeg har lenger syklus, 33-34 dager, men legen påstår dette ikke har noe å si for termindato. (Forstår ikke dette da min eggløsning er 6 dager senere enn legens beregning med 28 dagers syklus)... jeg tror altså at han har gitt meg feil termin med ca 6 dager.
Noen andre her med lang syklus som har erfaring med at termin endres mye etter ul? :)
Legen og regnet 28 dager, men på oul så får man mer riktig dato :) mine er jo fra 23 dager - 65 etter at jeg har mistet så mange ganger så aner ikke hvordan det blir neste gang :p

Ja, samme her. Endret med faktisk 6 dager. Men de endrer uansett ikke på det før ultralydsundersøkelse er gjennomført.

Har selv lang syklus og ble flyttet ganske mye på oul med førstemann ja! Men de nekter å flytte før oul

Jeg å hadde 5 ukers syklus, og hadde regnet terminen min en uke etter legens, men på Oul ble den bare 2dager lenger frem enn legens. Så er spent på om hun kommer til termin eller om jeg kommer til å gå ei uke over ;)

Jepp, legen regner alltid 28 dager og ul korrigerer

Jeg har på ca 36 dager. På OUL ble jeg satt tilbake 9 dager.

Med de to andre har jeg ikke hatt så lange sykluser, så da har jeg bare blitt flyttet 2 dager tilbake med begge to.

Back
Topp