Dere med kvalme

Vårmamma skrev:
Kvalm hele døgnet. Nå har jeg gått ned flere kilo på et par uker, så nå har jeg kjøpt sånne armbånd og fått resept på kvalmedempende..

Hva har du fått resept på? Funker det? Jeg begynner å bli desperat her... Orker ikke tanken på at dette sannsyneligvis skal fortsette i en hel MÅNED til!!!:(

Kvalmen kan godt vare hele natten for min del, ellers pleier den å komme på morgenkvisten eller på ettermiddagen :) Veldig kjedelig, men betryggende også =)

løvelykke skrev:

Vårmamma skrev:
Kvalm hele døgnet. Nå har jeg gått ned flere kilo på et par uker, så nå har jeg kjøpt sånne armbånd og fått resept på kvalmedempende..

Hva har du fått resept på? Funker det? Jeg begynner å bli desperat her... Orker ikke tanken på at dette sannsyneligvis skal fortsette i en hel MÅNED til!!!:(

Jeg fikk beskjed fra legen på sykehuset i dag om at det var tre uker sykemelding og å holde seg i ro som skulle gjøre underverker. Dersom jeg begynner å kaste opp mer og oftere skulle jeg tilbake for å få kvalmedempende! Tror hvertfall st olavs gir ut kvalmestillende til de som kaster opp mye, slik at de forhindrer innleggelse! Hør med legen :)

Her er det ogå kvalme 24/7... Hadde ikke i mine villeste fantasier forestilt meg at det kunne bli SÅ jævlig. Sist onsdag måtte jeg krype til korset og fikse en sykemelding, og fredagen etter nærmest grein jeg meg til kvalmedempende piller..For da trodde jeg nesten ikke at jeg skulle overleve helga altså ;p Helt grusomt å ikke greie å holde på hverken mat eller en dråpe drikke, og henge over skåla fra man står opp til man legger seg.. Det går på helsa løs..
Ikke greide jeg å være her inne på bv heller, bare tanken på den lille i magen gjorde at kvalmen kom kastende på..

Nå holder jeg det i sjakk med medisin og ingefær te (eller ingefær iste da, for jeg greier ikke noe varmt..). Jeg kjenner fortsatt kvalmen godt, men nå er det i alle fall levelig!:)
Ååååh, som jeg gleder meg til dette går over!!

Back
Topp