Dere med kobberspiral..

Arielle_

Forumet er livet
VIP
❤ Aprilbarna19 ❤
Hvor mange av dere hadde regelmessig mens fra begynnelsen av..?
Jeg fikk første mens etter innsetting 15 november...
Og den har ikke kommet her enda,heller ikke antydninger til det...
Men det er normalt vel..?! Ja..?!
[X(][:o]

Unnskyld, men tror jeg hadde kjent litt panikk følelse da jeg. [X(] 

Trodde ikke kobberspiralen skulle påvirke mensen jeg, forutenom vondere menssmerter... (?)

Vurderer denne selv...

ORIGINAL: Sanka

Unnskyld, men tror jeg hadde kjent litt panikk følelse da jeg. [X(] 

Trodde ikke kobberspiralen skulle påvirke mensen jeg, forutenom vondere menssmerter... (?)

Vurderer denne selv...

Har lest at den ikke nødvendigvis skal være regelmessig de første 3 mnd eller lenger for noen..?

Aha, da så. [:)] Satser på den kommer snart til deg da [;)]

ORIGINAL: Sanka

Aha, da så. [:)] Satser på den kommer snart til deg da [;)]

Om ikke,så dør jeg...

Tok noen mnd for meg å komme i rytme igjen, så det går seg nok snart til [:)]

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Jeg fikk første mens etter innsetting 15 november...Og den har ikke kommet her enda,heller ikke antydninger til det...

ER du sikker på at det var mensen etter spiralinnsettinga, at det ikke var blødninger pga selve innsettinga?? Mange kan bl en del av den?

Kansje ta en test? Bare for å være sikker,, så kan du slappe av i jula[;)]
Men tror ikke du er gravid. Kobberspiralen har ingenting med syklusen å gjøre og dessuten har man eldel hormoner i kroppen etter en graviditet så at ikke alt er som "normalt" med en gang er ikke unaturlig [:)]

ORIGINAL: FRK John Deere

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Jeg fikk første mens etter innsetting 15 november...Og den har ikke kommet her enda,heller ikke antydninger til det...

ER du sikker på at det var mensen etter spiralinnsettinga, at det ikke var blødninger pga selve innsettinga?? Mange kan bl en del av den?

Kansje ta en test? Bare for å være sikker,, så kan du slappe av i jula[;)]
Men tror ikke du er gravid. Kobberspiralen har ingenting med syklusen å gjøre og dessuten har man eldel hormoner i kroppen etter en graviditet så at ikke alt er som "normalt" med en gang er ikke unaturlig [:)]

Nei jeg satte den inn 4 oktober,så den 15 november kom det en jææævlig mens..hehehe[8D][:D]Er rimelig sikker på at det var en mens altså..[8D]

Men er ikke kvalm eller har noen symptomer på noe som helst...jeg ser det an,er ganske sikker på at jeg ikke er gravid da..Men man begynnerjo alltid å lure når man er sen..[X(]

Jeg har ikke hatt noe regelmessig!! Satt den inn en stund før deg husker jeg..slutten av oktober en gang..

har hatt regelmessig helt siden jeg fikk den innsatt ;)

Jeg fikk mensen ca 6 mnd etter at jeg sette den inn! Fikk den ca 3 mnd etter fødselen, og 6 mnd etter det kom mensen for fult! Fytti katta...har skikkelig kraftig mens, og litt mellomblødninger, men det er ikke mye! 

Jeg fikk satt inn kobberspiral i juni og fikk første mens 2 dager etter innsetting.
Mensen ble regelmessig i september/oktober( 28 dager). Denne syklusen jeg hadde nå var plutselig litt lenger igjen (34 dager). Så det kan nok fortsatt variere, men det er ikke spiralen sin "skyld".
Kan jo komme av andre ting også, bl.a forsinket el eller stress..

ORIGINAL: [waffel]

har hatt regelmessig helt siden jeg fikk den innsatt ;)

Back
Topp