Dere med keisersnitt

Kulo2015

Blir kjent med forumet
Hvor lang tid tok det før stingene gikk ut? Nå er det snart 6 uker siden KS og de er der enda :/ Er det normalt at det tar så lang tid?? Legene på KK sa de skulle råtne vekk, men jeg begynner å lure på om de vet selv hvilken type tråd de brukte når de sydde igjen, for det er ikke antydning til at de skal slippe.

Jeg måtte faktisk ta ut noen sting selv for de råtnet ikke.. 6 uker er lenge så stikk innom helsesøster eller fastlegen din om du ikke tør å fjerne de selv ;)

Jeg måtte faktisk ta ut noen sting selv for de råtnet ikke.. 6 uker er lenge så stikk innom helsesøster eller fastlegen din om du ikke tør å fjerne de selv ;)
Gikk inn til legen jeg :P Fikk først beskjed om å bare ha tålmodighet, men når jeg hadde klaget litt over hvor vondt det var så ville hun se om jeg hadde betennelse. Da viste det seg at de har sydd med nylontråd og de skulle vært fjernet for 3 uker siden!! Syns det er utrolig dårlig av egentlig alle på KK å si at de skal gå ut av seg selv når det ike er tilfellet! Er helt satt ut av at det går an å være så fjern!!

så bra du sjekket det opp.. nå er jeg selv legesekretær og tok ut stingene selv men skal faktisk ikke ha sett bort ifra at de ikke sydde med riktig tråd på meg heller den gangen de gjorde det.

Back
Topp