Dere med katt

Krølla82

Forumet er livet
Fikk katten sove på soverommet når dere hadde babyen der? Finnes det noen kattenetting til vogge eller sprinkelseng? eller er det kun til vogn?

Katta vår var og er redd han, så det har vi ikke tenkt på, dørene har stått åpne hele natten fra første dagen han kom hjem. Nå har vi en kattunge i tillegg og det hender ofte at han legger seg inn med småen, men nå er sønnen min så stor, så ser ikke på det som et problem heller.

Dytt

her er katten ute om natten, er det skikkelig dritt vær får han være i yttergangen. katten har ikke noe på soverommet å gjøre

Katta vi hadde hjemme i Norge da snuppa var baby fikk ikke lov aa gaa inn paa soverommene. Jeg er allergisk mot katter og ville ikke ha de i senga mi av den grunn. Naar snuppa laa ute i vogna, laa katta i fotenden og ja vekk alle nabokattene saa vi trengte ikke nett da. Hvis katta kom seg inn paa snuppa sitt soverom la hun seg enten i gyngestolen eller i fotenden, hun skulle alltid passe paa. Ellers laa hun utenfor doera til snuppa og kom aa sa i fra hvis hun var vaaken. I tillegg var hun ammepute for meg. Verdens beste katt. Lurer veldig paa hvordan katta jeg har naa kommer til aa reagere paa bebien.

ORIGINAL: Elin_

soverommene er forbudt område for kattene våres.dem har ikke noe der å gjøre.

Nei,katten får ikke komme på soverommet når vi sover..eller han sover der...

hun sover der hun vil om natta ofte vasken på badet...[8D]
Får ikke være i nærheten av babyer når de sover men hun er verdens beste "barnepasser" så hun ligger stadig på rommet til en av ungene eller ikke minst i senga mi for å passe på at det ikke kommer noen bussemenn å tar meg... hehe...
Så hun har fritt leie å ligger akkurat der hun selv vil på natta!!!

Hender pusen sover inne hos oss, og da har vi døren åpen inn til sebastian. Men hun har skjønt at det ikke er lov å gå inn dit, hun stopper med døren hans og henter oss hvis han griner[;)]

Nei, vi lukker døra til soverommet på natta. Den er åpen på dagen men da holder jeg jo et øye med hvor de er. De har ikke hoppet opp i senga men jeg ser at de er litt nysgjerrige og de har stukket potene inn mellom sprinklene for å knabbe en leke.... Har netting men bruker det ikke. Stakkaren blir jo bare liggende å se rett i alt det hvite... og den gir jo etter hvis de hopper på den så da lar vi bare være.

Back
Topp