Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har opplevd det ved et par anledninger, ja.
Bruker ikke våtserveter av den grunn
Greit å prøve med et annet merke våtservietter![]()
Bruker kun våtservietter når vi ikke er hjemme. Hun reagerer ikke i det hele tatt på den jeg bruker. Men har vært i syden og hadde tatt med akkurat for lite. Trengte våtservietter på flyet hjem til både bleieskift og tørk rundt munn etter spising. Måtte da kjøpe et spansk merke. Tenkte det ikke gjorde noe for en gangs skyld, er så tungvint med klut på papir og fant heller ingen tørre engangsservietter (altså som ikke smuldrer når de blir være som feks dopapir og kleenex). Hun har ingen reaksjon andre steder i underlivet, kun den "lyserøde" huden innimellom leppene. Ingen reaksjon rundt munn. Men det er jo en helt annen type hud. Skyllet godt med vann i morges og lufttørket. Ingen bedring etter neste bleieskift så jeg smurte på zinksalve og nå er det litt bedre.Ikke opplevd, men det høres vondt ut! Vi bruker ikke våtservietter fordi jenta vår får utslett av det, så det ville ikke overrasket meg om det var det som var årsaken, nei..