Dere med jenter

Har ikke klippet (har ikke tort):p
Han har en lang tjafs i nakken på ene siden som ser helt snodig ut;) og ujevn lengde i pannelugg som sin har. Men har ikke fått meg til å klippe enda, redd for det blir rart:p

Har ikke klippet (har ikke tort):p
Han har en lang tjafs i nakken på ene siden som ser helt snodig ut;) og ujevn lengde i pannelugg som sin har. Men har ikke fått meg til å klippe enda, redd for det blir rart:p
Tja... Du må jo klippe før eller senere uansett :p

Gutt synes jeg ikke er noe vanskelig. Sønnen min klippet jeg like langt over alt og lot det vokse ut litt og så klippet jeg en gang til og klippet ikke oppå så det ble litt lengre der :)

Ble jo veldig bra det:D
Haha kødder du? Synes det er skikkelig skeivt jeg da. Tenkte å ha det like langt som det lengste, men får heller klippe det like kort som det korteste. Hvis jeg tør...plutselig er hun skamklippet:p Synes ikke det er vanskelig å klippe rett altså, bare ikke når ungen ikke sitter rolig :p

Men det gjevnet ihvertfall ut de høye vikene!

Har klippet jeg også nå, det var så langt på toppen som bare floket seg siden hun ikke sitter enda. Var litt vemodig, men det vokser jo ut igjen..

Jupp 4 ganger men nå sparer vi :)

Noop, ikke så mye å klippe enda;) og den lille hanekammen hun har skal hun få beholde. :)

Back
Topp