Dere med jenter

Mener du de født i feb 2014? Nei, har ikke klippet jentene mine.

Jeg klippet ikke min jente før hun var rundt 1,5 år. Klippet luggen mye tidligere for den vokste så mye hele tiden:p til slutt lot jeg den gro så alt ble like langt.

Mini har ikke så mye hår. Eldste jenta var lik. Klippet ikke eldste før hun var rundt 2-3år.

Det er ikke så mye å klippe ; -)

Jeg synes overgangen fra "fjonehår" til litt mer samme lengde i tuppene er litt vanskelig. Begynner man bare å klippe ytterst, rett av i nakken og i pannen liksom? :p

Jeg ville ikke klippet rett av, gre det opp eller ut som frisøren, om du skjønner. Vi har ikke klippet enda, men vi må snart.

Jeg har klippet. Hun finn en kjempelang hale i nakken, så ikke pent ut. Men var vanskelig å klippe så skal ikke skryte på meg at det ble veldig fint :p

Jeg har klippet. Hun finn en kjempelang hale i nakken, så ikke pent ut. Men var vanskelig å klippe så skal ikke skryte på meg at det ble veldig fint :p

Jeg ville ikke klippet rett av, gre det opp eller ut som frisøren, om du skjønner. Vi har ikke klippet enda, men vi må snart.
Ja men da blir det jo akkurat sånn som det er nå. Det er så tynt i tuppene fordi det er forskjellige lengder. Det lengste når nesten ned til øyenbrynene og det korteste helt oppe ved hårfestet. Synes ikke på bilder fordi det er så lyst med irl ser man noen lange hårstrå og resten kort liksom. Tenkte det så litt mindre pjuskete ut dersom det var mer lik lengde på det. Trenger kanskje ikke være helt rett avklippet.

Jeg har gutt. Men jeg har klippt han;) Panneluggen var evig lang og bare hang i øynene hele tida.

Jeg synes overgangen fra "fjonehår" til litt mer samme lengde i tuppene er litt vanskelig. Begynner man bare å klippe ytterst, rett av i nakken og i pannen liksom? :p

Jeg klippet rett av for å få bort det tynne håret. Syns hun ble ganske fin etter hun ble klipt:) Etter det så har vi spart til langt hår:)

Litt dårlig bilde, men sånn så hun ut:
image.jpg

Ja men da blir det jo akkurat sånn som det er nå. Det er så tynt i tuppene fordi det er forskjellige lengder. Det lengste når nesten ned til øyenbrynene og det korteste helt oppe ved hårfestet. Synes ikke på bilder fordi det er så lyst med irl ser man noen lange hårstrå og resten kort liksom. Tenkte det så litt mindre pjuskete ut dersom det var mer lik lengde på det. Trenger kanskje ikke være helt rett avklippet.
Det blir jo nedklippet fordetom, men det blir riktig gradert og vil ligge finere. Så kan du gjøre det noen ganger mens håret under får ta igjen noe av lengden.

Det blir jo nedklippet fordetom, men det blir riktig gradert og vil ligge finere. Så kan du gjøre det noen ganger mens håret under får ta igjen noe av lengden.
Ja det er sant. Og så bare gjøre det i kantene, så håret "midt på hodet" vokser seg like langt ned som det foran og bak.

Jepp. Da hun var seks mnd fjernet vi alt. Nå har det vokst ut igjen og er jevnt og fint <3

Mi er så si skalla, begynt å vokse ut litt nå da.

Da har jeg klippet panneluggen. Ble et lite hakk på ene siden da hun ikke satt stille. Men ellers så det med en gang mye bedre ut. Klippet rett av for det er så innmari tynt i tuppene at det synes ikke :p

• Liker
Reactions: BMC
Back
Topp