Dere med jenter - utslett

Karsol

Elsker forumet
R er blitt heilt rød på tissen/område rundt der og litt bort på låra, ka kan det vere, klør sikkert litt for ho skal alltid ned der med hendene når eg bytter på ho.

Tips[8|]

ORIGINAL: Trone

Bleieutslett? Hmm.. *litt trøtt enda hehe*
[/quote

tenkte eg og men heile området er rødt

Hadde det vært noe allergi så hadde hun vel reagert på større plasser på kroppen ville jeg trodd? Hmm..

Har du prøvd potetmel der hun er rød? Og tørket henne godt når hun har badet, byttet hyppig bleie og sånne ting?

Nora reagerer på våtservietter og hun har hatt bleie utslett..

hadde prøvd og kanskje se om det er bleie utslett? prøv en opakke med ett nytt merke og se om det fungerer??[:)]

Malin reagerte på pampers bleiene hun. Når vi byttet til libero ble hun helt fin og hun har ikke hatt noe sår der nede siden. Pampers har jo lotion i seg, så sikkert den hun reagerte på. Kom helt pluselig, selvom vi brukte pampers fra fødsel. Og hun ble rød over hele området der nede, så ikke ut!

Ellers så er jo Inotyol veldig bra da, funket veldig bra her på rød og sår rompe.

Jeg har jo en liten gutt men det kan jo høres ut som det er sopp. Var i grunnen veldig likt når vi fikk det her, kom inmari fort (i løpet av timer) over hele og bort på låret. Legen sa at han antagelig hadde blitt litt sår også hadde det gått sopp i det. Fikk salven Daktacort kasn kjøpes også reseptfrit.

ORIGINAL: pandanita

Malin reagerte på pampers bleiene hun. Når vi byttet til libero ble hun helt fin og hun har ikke hatt noe sår der nede siden. Pampers har jo lotion i seg, så sikkert den hun reagerte på. Kom helt pluselig, selvom vi brukte pampers fra fødsel. Og hun ble rød over hele området der nede, så ikke ut!

Ellers så er jo Inotyol veldig bra da, funket veldig bra her på rød og sår rompe.

Signerer denne.
Julie reagerte akutt på Libero bleier. Fikk masse røde prikker, og var ildrød over hele tissen, litt på lårene og på rumpa si. Bytter over til Pampers med en gang, og det lindret masse. Måtte selvsagt smøre på salve å slikt da. Kjøpe en sopp salve på apoteket (Canesten) og smørte på prikkene. Ikke sikkert det var sopp, men det fjernet prikkene :)

takk for gode svar, har tenkt litt på sopp eg og, skal prøve litt i helga elles blir det hs/lege på mandag

ORIGINAL: juneb

Nora reagerer på våtservietter og hun har hatt bleie utslett..

hadde prøvd og kanskje se om det er bleie utslett? prøv en opakke med ett nytt merke og se om det fungerer??[:)]

sign! Othilie reagerte KRAFTIG på libero sine våtservietter. skikkelig skikkelig rød! åpne sår osv[:(][:(] helsesøster mente vi skulle få en lege til å se på det. men jeg bytta ut våtserviettene med kompresser, vann og bebiolje. blei serr bra etter 2 dager!!! det som er litt kjipt er at det kan sette seg sopp i det.. så ikke la henne gå med det for lenge ihvertfall[:)]

Back
Topp