dere med iphone =)

Annicken

Forumet er livet
hvilke abbonoment har dere ? og hvilke er best =)?

er så dumt man må ha abbonomang på I phone... Er fornøyd med ringkontant jeg og vil ha Iphone.. hehe[:)]

ORIGINAL: Senator Malin

ORIGINAL: Zera

er så dumt man må ha abbonomang på I phone... Er fornøyd med ringkontant jeg og vil ha Iphone.. hehe[:)]

Du må ikke ab. da.. Du kan jo kjøpe den uten og [:)]

Hvor mange tusen koster den da?[:)]

jeg har iconnect. fri bruk av data. veldig fornøyd

Du finner brukte på Finn.no til 1500-2000 for Iphone 3G ihvertfall. 4-5000 i butikken regner jeg med de ligger på.
Iphone 3Gs er noe dyrere

VIL HA IPHONE!! hehe[:)]

Jeg har forresten Italk small og er fornøyd [:)]

Jeg også :-)

ORIGINAL: niva

Jeg også. Har nettopp tatt den i bruk og vet derfor ikke så mye om abn.[8D]

Jeg holder på å spare til den nå, eller mannen min gir meg penger som jeg sparer [8D] 2700,- koster den med Telenor Frihet, kun 199,- i mnd, etter 1 år er det 0,- i mnd. Jeg skal ha tilleggspakke til 59,- for å ringe alle Telenor nr gratis + 99,- i mnd for 500mb data trafikk var det vel..så etter 1 år koster det meg kun 160,- i mnd [:)]

Vet ikke hvor langt jeg kommer med surfing på tlf med 500mb men tror det skal holde til litt små stæsj vaffal[:)]

Du finner brukte på Finn.no til 1500-2000 for Iphone 3G ihvertfall. 4-5000 i butikken regner jeg med de ligger på.
Iphone 3Gs er noe dyrere

VIL HA IPHONE!! hehe[:)]

Nææh.. Er ikke noe å hige etter...[:)]

JO!! hehe[:)]
alle jeg kjenner som har den er veldig fornøyd med den... liker ikke så godt den jeg har nå..

Hva koster dette abonnementet da?

Jeg har vært inn og ut av sidene til telenor og netcom.
Ville ha valgt iConnect fra netcom, koster 349,- i mnd, og da er det fri bruk av data. Hos telenor er det 1000 lapp i mnd om du skal ha med fri bruk. Koster litt mer om du kjøper den hos netcom, men til gjengjeld så blir det litt rimeligere enn telenor, hvor minimum årspris blir på over 13000 kr inkl tlf.[:o]
Hos netcom blir den over 3000,- billigere.
Prøvde å google hvor mye ca 1000mb er, og det var ikke så veldig mye.

Jeg drømmer om en hvit iPhone!
"Sukk"!

høres ut som netcom e billigst, men er veldig fornøyd m telenor =)

Jeg har 500 mb inkludert i mnd (telenor surfpratM)...
Er ikke i nærheten av å bruke det opp engang! Har jo trådløst nett hjemme og på skolen... Så lurer på om jeg skal bytte etterhvert! Telenor har jo makspris på 10 kroner dagen for surfing også[:)]

ORIGINAL: Line og mars snuppe

Jeg har 500 mb inkludert i mnd (telenor surfpratM)...
Er ikke i nærheten av å bruke det opp engang! Har jo trådløst nett hjemme og på skolen... Så lurer på om jeg skal bytte etterhvert! Telenor har jo makspris på 10 kroner dagen for surfing også[:)]

For jeg lurer litt altså... Er jo mest hjemme liksom, så kommer jo ikke akkurat til å bruke iphonen for å lese VG og sånn når jeg er hjemme. Og når jeg skal begynne å jobbe igjen, så er jeg jo på jobb. Og kan jo ikke bruke tlf da.
Fint å høre andres erfaringer på dette med megabytes assa...

ORIGINAL: *Vero9ca*

Telenor har best dekning da, noe man burde ta litt i betraktning om man bor på bygda.[8D][;)]

Måtte byttetiø Netcom da Telenor ikke har dekning her... Så de som kommer på besøk blir frustrerte når de har Telenor...
Full dekning med Netcom;)
Telenor har lovet i to år å fikse så gadd jeg ikke mer...

Elsker Iphone' en min;) hehe har blitt avhengig av den;)

ORIGINAL: Snupså

Telenor har best dekning da, noe man burde ta litt i betraktning om man bor på bygda.[8D][;)]

Måtte byttetiø Netcom da Telenor ikke har dekning her... Så de som kommer på besøk blir frustrerte når de har Telenor...

De har nok like god dekning, bare på forskjellige steder, og slik vil det alltid være tror jeg

Jepp- men greit å vite før man binder seg[8D] Hehe har betalt avbrudd noen ganger ja...
Har forresten Netcom italkLarge og er suuuuperfornøyd;) 999 i mnd og har fri data, fri SMS, fri MMS og 3000 ringeminuttee;) så nå er tlfregninga mi på under 1000 i mnd i stedet for 1500/2000...
(bruker i jobb sammenheng- og har ikke hustlf)

De har nok like god dekning, bare på forskjellige steder, og slik vil det alltid være tror jeg

Jepp- men greit å vite før man binder seg[8D] Hehe har betalt avbrudd noen ganger ja...
Har forresten Netcom italkLarge og er suuuuperfornøyd;) 999 i mnd og har fri data, fri SMS, fri MMS og 3000 ringeminuttee;) så nå er tlfregninga mi på under 1000 i mnd i stedet for 1500/2000...
(bruker i jobb sammenheng- og har ikke hustlf)

for å slippe å bryte, så kan det være lurt å sjekke dekningskart osv før man binder seg :)

ORIGINAL: frøken_lost

Jeg har vært inn og ut av sidene til telenor og netcom.
Ville ha valgt iConnect fra netcom, koster 349,- i mnd, og da er det fri bruk av data. Hos telenor er det 1000 lapp i mnd om du skal ha med fri bruk. Koster litt mer om du kjøper den hos netcom, men til gjengjeld så blir det litt rimeligere enn telenor, hvor minimum årspris blir på over 13000 kr inkl tlf.[:o]
Hos netcom blir den over 3000,- billigere.
Prøvde å google hvor mye ca 1000mb er, og det var ikke så veldig mye.

Jeg drømmer om en hvit iPhone!
"Sukk"!

Hvor har du funnet de prisene???[8|]
Sitter å ser på netcom og djuice nå.... og du får årsprisen ned i 5000kr
På djuice får du iphone 3GS 32 GB til 1790, og 349 i mnd, og på netcom får du samme til 2999 kr og 349 kr. mnd... årspris 7187...

i'm just saying[;)]

Og jeg bare sier at 32GB på en mobil bare er tull [:)]

jeg har den på 8GB og trenger ikke mer

Back
Topp