Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Senator Malin
ORIGINAL: Zera
er så dumt man må ha abbonomang på I phone... Er fornøyd med ringkontant jeg og vil ha Iphone.. hehe[:)]
Du må ikke ab. da.. Du kan jo kjøpe den uten og [:)]
Hvor mange tusen koster den da?[:)]
Du finner brukte på Finn.no til 1500-2000 for Iphone 3G ihvertfall. 4-5000 i butikken regner jeg med de ligger på.
Iphone 3Gs er noe dyrere
Jeg har forresten Italk small og er fornøyd [:)]
ORIGINAL: niva
jeg har iconnect. fri bruk av data. veldig fornøyd
er så dumt man må ha abbonomang på I phone... Er fornøyd med ringkontant jeg og vil ha Iphone.. hehe[:)]
Du må ikke ab. da.. Du kan jo kjøpe den uten og [:)]
Hvor mange tusen koster den da?[:)]
Du finner brukte på Finn.no til 1500-2000 for Iphone 3G ihvertfall. 4-5000 i butikken regner jeg med de ligger på.
Iphone 3Gs er noe dyrere
VIL HA IPHONE!! hehe[:)]
Nææh.. Er ikke noe å hige etter...[:)]
jeg har iconnect. fri bruk av data. veldig fornøyd
ORIGINAL: Line og mars snuppe
Jeg har 500 mb inkludert i mnd (telenor surfpratM)...
Er ikke i nærheten av å bruke det opp engang! Har jo trådløst nett hjemme og på skolen... Så lurer på om jeg skal bytte etterhvert! Telenor har jo makspris på 10 kroner dagen for surfing også[:)]
ORIGINAL: *Vero9ca*
Telenor har best dekning da, noe man burde ta litt i betraktning om man bor på bygda.[8D][;)]
ORIGINAL: Snupså
Telenor har best dekning da, noe man burde ta litt i betraktning om man bor på bygda.[8D][;)]
Måtte byttetiø Netcom da Telenor ikke har dekning her... Så de som kommer på besøk blir frustrerte når de har Telenor...
Full dekning med Netcom;)
Telenor har lovet i to år å fikse så gadd jeg ikke mer...
Elsker Iphone' en min;) hehe har blitt avhengig av den;)
Måtte byttetiø Netcom da Telenor ikke har dekning her... Så de som kommer på besøk blir frustrerte når de har Telenor...
De har nok like god dekning, bare på forskjellige steder, og slik vil det alltid være tror jeg
Jepp- men greit å vite før man binder seg[8D] Hehe har betalt avbrudd noen ganger ja...
Har forresten Netcom italkLarge og er suuuuperfornøyd;) 999 i mnd og har fri data, fri SMS, fri MMS og 3000 ringeminuttee;) så nå er tlfregninga mi på under 1000 i mnd i stedet for 1500/2000...
(bruker i jobb sammenheng- og har ikke hustlf)
De har nok like god dekning, bare på forskjellige steder, og slik vil det alltid være tror jeg
ORIGINAL: frøken_lost
Jeg har vært inn og ut av sidene til telenor og netcom.
Ville ha valgt iConnect fra netcom, koster 349,- i mnd, og da er det fri bruk av data. Hos telenor er det 1000 lapp i mnd om du skal ha med fri bruk. Koster litt mer om du kjøper den hos netcom, men til gjengjeld så blir det litt rimeligere enn telenor, hvor minimum årspris blir på over 13000 kr inkl tlf.[:o]
Hos netcom blir den over 3000,- billigere.
Prøvde å google hvor mye ca 1000mb er, og det var ikke så veldig mye.
Jeg drømmer om en hvit iPhone!
"Sukk"!
Hvor har du funnet de prisene???[8|]
Sitter å ser på netcom og djuice nå.... og du får årsprisen ned i 5000kr
På djuice får du iphone 3GS 32 GB til 1790, og 349 i mnd, og på netcom får du samme til 2999 kr og 349 kr. mnd... årspris 7187...
i'm just saying[;)]
Og jeg bare sier at 32GB på en mobil bare er tull [:)]