• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Dere med iPhone!

Jadasåneidaså

Forumet er livet
Vet dere hvordan dere lukker appen dere har vært inne på??
Det visste nemlig ikke jeg før her om dagen etter et tips fra ei venninne.

Hæ?? Skjønte ikke hva du mente engang!!![8D][8D][8D] Du kan jo ikke bruke telefonen ellers!?!?![8|][8D]

ORIGINAL: *Mamma87*

Nei??[:D]

Dobbelklikk på den runde knappen, så får du opp en linje med alle appsene du har vært på. Trykk på en av de til de begynner å skjelve også x'er du de ut.
Da sparer du tlf for strøm også.[:)]

Dobbelklikk på knappen, så kommer det opp ei linje nederst på skjermen som viser alle åpne programmer.
Hold fingeren på et av programmene, da begynner alle å skjelve og får et rødt tegn i ene hjørnet.
Trykk på det røde tegnet, og programmet lukkes.

Er ganske lurt å lukke programmer, så slipper iPhonen å bli treg [:)]

Haha.. Jeg måtte lukke ALLE appene mine [&:][8D]

ORIGINAL: tia85

Meg og. herrejesus. har hatt mobilen siden mai i fjor og aldri lukka en eneste app...? Kanskje mobilen holder lengre enn 18 timer nå uten at jeg må lade batteriet! *håpe*

Tusen takk for tipset!![:D]

Jeg også! [:-]

Takk for tipset [:)] ALT kom opp med meg da.... hehehe[:)]

Ahh..... Jøje meg...[&:][&:] Da lærte jeg noe nytt i dag!!!!!![:D][:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: *Mamma87*

me 2[;)]
Takk for tipset[8D]

What???

Får det ikke til jeg... Når jeg dobbeltklikker på den får jeg opp favorittene mine...

Føler meg DUUUUUM[&:]

ORIGINAL: snuppis!

Er det hjem-knappen du mener?

Skjønte ikke forklaringa di [8|]

Ja dobbeltklikk på den!![:)]

ORIGINAL: lillemy2000

What???

Får det ikke til jeg... Når jeg dobbeltklikker på den får jeg opp favorittene mine...

Føler meg DUUUUUM[&:]

Nja, det er de som ligger åpen på en måte.. trenger jo ikke ha dem åpen der!![;)] Bruker mye strøm slik som jeg har skjønt det...

Back
Topp