Dere med iPhone

Joy

Glad i forumet
Jeg fikk iPhone av snille samboeren til bursdagen min. Har aldri eid en iPhone før, så er rimelig grønn på alt dette med apps og sånne ting[8|]

Noen som vil tipse meg om noen apps jeg bare MÅ ha [:D]
Hvilke har dere?[:)]

Hmm de mest populre her er; babyverden, Facebook , yr, 1881 , diverse spill og spotify

angry birds [:D]

Finn willy, har blitt avhengig av den ;p

Også har div butikker apps hvor du får tilbud og gratis ting: iDeli, 7-Eleven, shell Fresh, Vitusapotek, Narvesen etc
(Tror og det er en del klesbutikker som varsler om nyheter og sånn og)
-Også bør jo alle med iPhone få seg Donorkort synes jeg da! [:)]

Bruker og flittig, Yr, Afteposten, VG, Tv-guiden.

av spill har jeg vært hekta på Battleship, Monopoly, og en drøss andre spill...[:D]

Også Er jo Matprat, Matglede og Gilde kokebok kjekke å ha...

Åja! holdt på å glemme: Shazam. (Om du hører en sang på tv/radio kan den fortelle hvilken sang/artist det er!)

Er vel det jeg bruker mest (Bortsett fra FB da....[8|])

Ah Willy ja hekta her og! Har løyst det 2 ganger nå!

Her bruker jeg mest lommelykta og solebon(kabal) [:)]

Tusen takk for tipsene alle sammen. Nå har jeg mange jeg må søke opp og sjekke ut. Så utrolig mye gøy det er med iphone

ORIGINAL: HildeBo

Også har div butikker apps hvor du får tilbud og gratis ting: iDeli, 7-Eleven, shell Fresh, Vitusapotek, Narvesen etc

av spill har jeg vært hekta på Battleship, Monopoly, og en drøss andre spill...[:D]

Åja! holdt på å glemme: Shazam. (Om du hører en sang på tv/radio kan den fortelle hvilken sang/artist det er!)Er vel det jeg bruker mest (Bortsett fra FB da....[8|])

Er dette den gratisversjonen, eller den du må betale 35 kr for?

ibooks: Lar deg laste ned og lagre pdfer og elbøker :)
Colorsplash: Du kan ta vekk fargen på hele bildet, utenom tytten osv (hvis du forstår, hehe)
Hipstamatic: UTROLIG kul bildetaging-applikasjon :)
FML: (Fuck My Life) Litt morsomme daglige oppdateringer om flauser som har sjedd av anonyme innsendere...
Monthlies: Holder rede på syklusen for deg [8D]
Talking Tom: En applikasjon som impnerer barn. En pus som hermer etter hva du sier med en rar stemme, og som du kan kose med

Det jeg kommer på i farten [:)]

ORIGINAL: Maria 82

Colorsplash: Du kan ta vekk fargen på hele bildet, utenom tytten osv (hvis du forstår, hehe)
FML: (Fuck My Life) Litt morsomme daglige oppdateringer om flauser som har sjedd av anonyme innsendere...
Talking Tom: En applikasjon som impnerer barn. En pus som hermer etter hva du sier med en rar stemme, og som du kan kose medDet jeg kommer på i farten [:)]

Den katten imponerte faktisk meg også [:D] Er jo så utrolig mye man kan laste ned [:-]

Men er det mye virus blant disse appsene? Jeg føler meg jo helt grønn på dette jeg [8|]

ORIGINAL: Nettiletti

ORIGINAL: HildeBo

Åja! holdt på å glemme: Shazam. (Om du hører en sang på tv/radio kan den fortelle hvilken sang/artist det er!)Er vel det jeg bruker mest (Bortsett fra FB da....[8|])

Er dette den gratisversjonen, eller den du må betale 35 kr for?

Tja si det....
Er ett par år siden jeg lastet ned, men tipper det er den som koster penger.
-Du får gjøre som meg, få kjærsten din til å legge inn sitt bankkort så er jo alt gratis! [;)]

Og peekaboo barn! den er kjempegøy for den lille! ja bare 5 snart 6 mndr men en låve som hopper opp og ned og dyrelyder er jo kjempegøy ! fins en gratis med 3-4 dyr og en som koster 11 kr med mangen dyr

ORIGINAL: Nettiletti

ORIGINAL: Maria 82

Talking Tom: En applikasjon som impnerer barn. En pus som hermer etter hva du sier med en rar stemme, og som du kan kose medDet jeg kommer på i farten [:)]

Den katten imponerte faktisk meg også [:D] Er jo så utrolig mye man kan laste ned [:-]

Men er det mye virus blant disse appsene? Jeg føler meg jo helt grønn på dette jeg [8|]

Er ikke virus på app'ene - de går gjennom apple, og de kvalitetssikrer det!
Iphone er gøy [:D]

hva er dette her finn willy.??? finner ikke no willy i app store jeg....:( kan nevne at jeg er lett spille gal og at jeg stadig er på jakt etter nye spill..:):)    (så lenge ikke penger er involvert så....)

Back
Topp