Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: HildeBo
Også har div butikker apps hvor du får tilbud og gratis ting: iDeli, 7-Eleven, shell Fresh, Vitusapotek, Narvesen etc
(Tror og det er en del klesbutikker som varsler om nyheter og sånn og)
-Også bør jo alle med iPhone få seg Donorkort synes jeg da! [:)]
Bruker og flittig, Yr, Afteposten, VG, Tv-guiden.
av spill har jeg vært hekta på Battleship, Monopoly, og en drøss andre spill...[:D]
Også Er jo Matprat, Matglede og Gilde kokebok kjekke å ha...
Åja! holdt på å glemme: Shazam. (Om du hører en sang på tv/radio kan den fortelle hvilken sang/artist det er!)Er vel det jeg bruker mest (Bortsett fra FB da....[8|])
ORIGINAL: Maria 82
ibooks: Lar deg laste ned og lagre pdfer og elbøker :)
Colorsplash: Du kan ta vekk fargen på hele bildet, utenom tytten osv (hvis du forstår, hehe)
Hipstamatic: UTROLIG kul bildetaging-applikasjon :)
FML: (Fuck My Life) Litt morsomme daglige oppdateringer om flauser som har sjedd av anonyme innsendere...
Monthlies: Holder rede på syklusen for deg [8D]
Talking Tom: En applikasjon som impnerer barn. En pus som hermer etter hva du sier med en rar stemme, og som du kan kose medDet jeg kommer på i farten [:)]
ORIGINAL: Nettiletti
ORIGINAL: HildeBo
Også har div butikker apps hvor du får tilbud og gratis ting: iDeli, 7-Eleven, shell Fresh, Vitusapotek, Narvesen etc
(Tror og det er en del klesbutikker som varsler om nyheter og sånn og)
-Også bør jo alle med iPhone få seg Donorkort synes jeg da! [:)]
Bruker og flittig, Yr, Afteposten, VG, Tv-guiden.
av spill har jeg vært hekta på Battleship, Monopoly, og en drøss andre spill...[:D]
Også Er jo Matprat, Matglede og Gilde kokebok kjekke å ha...
Åja! holdt på å glemme: Shazam. (Om du hører en sang på tv/radio kan den fortelle hvilken sang/artist det er!)Er vel det jeg bruker mest (Bortsett fra FB da....[8|])
Er dette den gratisversjonen, eller den du må betale 35 kr for?
ORIGINAL: Nettiletti
ORIGINAL: Maria 82
ibooks: Lar deg laste ned og lagre pdfer og elbøker :)
Colorsplash: Du kan ta vekk fargen på hele bildet, utenom tytten osv (hvis du forstår, hehe)
Hipstamatic: UTROLIG kul bildetaging-applikasjon :)
FML: (Fuck My Life) Litt morsomme daglige oppdateringer om flauser som har sjedd av anonyme innsendere...
Monthlies: Holder rede på syklusen for deg [8D]
Talking Tom: En applikasjon som impnerer barn. En pus som hermer etter hva du sier med en rar stemme, og som du kan kose medDet jeg kommer på i farten [:)]
Den katten imponerte faktisk meg også [:D] Er jo så utrolig mye man kan laste ned [:-]
Men er det mye virus blant disse appsene? Jeg føler meg jo helt grønn på dette jeg [8|]