Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: SleepingBeauty
lurer jeg også på, har nettopp fått iPhone og er ganske grønn... Men jeg er avhegig av å ha stur på gjøremålene mine og har lagt til den norske almanakken og den virker ganske grei! [:)] så den kan jeg anbefale, samt at 1881 har blitt brukt en del etter at jeg lastet ned den, samt matprat og TvGuiden.. [:)]
ORIGINAL: MissOtilie
Instagram og Hipstamatic (begge foto )
Telenor Faktura
Friskhuset (treningssenter hvor man kan booke timer etc :)
Også Sleeptalkrecordern om du eller typen snakker i søvne, og Shazam til å kjenne igjen musikk :)
ORIGINAL: *NinaK*
ORIGINAL: SleepingBeauty
lurer jeg også på, har nettopp fått iPhone og er ganske grønn... Men jeg er avhegig av å ha stur på gjøremålene mine og har lagt til den norske almanakken og den virker ganske grei! [:)] så den kan jeg anbefale, samt at 1881 har blitt brukt en del etter at jeg lastet ned den, samt matprat og TvGuiden.. [:)]
Da er den norske almanakken installert[:D] Har de andre tre...
Telenor Faktura
Også Sleeptalkrecordern om du eller typen snakker i søvne, og Shazam til å kjenne igjen musikk :)
Da er de også installert. Jeg har ColorSplash og OldPhotoPro fra før som jeg har brukt en del
Jeg kan svare lett for OldPhotoPro og ColorSplash
OldPhotoPro sier seg litt selv, den gjør om bildene slik at de ser gamle ut, også kan man justere litt på edgen og fargetonen.
ColorSplash kan du gjøre bildet svart-hvitt og fargelegge f eks kun kjolen/kåpa/shortsen/treet osv...
Telenor Faktura
ORIGINAL: MammatilSander
Telenor Faktura
Den har vi.. Har vært mange latterkuler når vi har hører alt vi sier i løpet av en natt..