Dere med iPhone

lurer jeg også på, har nettopp fått iPhone og er ganske grønn... Men jeg er avhegig av å ha stur på gjøremålene mine og har lagt til den norske almanakken og den virker ganske grei! [:)] så den kan jeg anbefale, samt at 1881 har blitt brukt en del etter at jeg lastet ned den, samt matprat og TvGuiden.. [:)]

Instagram og Hipstamatic (begge foto )
Telenor Faktura
Friskhuset (treningssenter hvor man kan booke timer etc :)

Også Sleeptalkrecordern om du eller typen snakker i søvne, og Shazam til å kjenne igjen musikk :)

ORIGINAL: YsePyse

Facebook
AngryBirds
Music ID

Har de to første. Hva er den siste? Sånn som gjenkjenner musikk? Der har jeg en som heter shazam...

ORIGINAL: SleepingBeauty

lurer jeg også på, har nettopp fått iPhone og er ganske grønn... Men jeg er avhegig av å ha stur på gjøremålene mine og har lagt til den norske almanakken og den virker ganske grei! [:)] så den kan jeg anbefale, samt at 1881 har blitt brukt en del etter at jeg lastet ned den, samt matprat og TvGuiden.. [:)]

Da er den norske almanakken installert[:D] Har de andre tre...

Bruker mobilbanken en god del. Og så bruker jeg 1881 (mye bedre enn gulesider i hvert fall). Hipstamatic og Instagram, norske kalenderen. Og så har jeg spilt rundt Angry Birds, så den brukes ikke så mye mer.. [8D]

ORIGINAL: MissOtilie

Telenor Faktura

Også Sleeptalkrecordern om du eller typen snakker i søvne, og Shazam til å kjenne igjen musikk :)

Da er de også installert. Jeg har ColorSplash og OldPhotoPro fra før som jeg har brukt en del

ORIGINAL: *NinaK*

ORIGINAL: SleepingBeauty

Da er den norske almanakken installert[:D] Har de andre tre...

Og der har jeg lastet ned Shazam! [:D] Gøy tråd for meg som er helt ny på området, kjekt med tips! [:)]

Telenor Faktura

Da er de også installert. Jeg har ColorSplash og OldPhotoPro fra før som jeg har brukt en del

Ja, har en som heter Photogenre, der kan du redigere bildene mere manuelt da, sette inn symboler etc.
Men bruker den lite:)

Jeg er relativt ny, jeg også. Men å laste ned apps har nesten blitt en ny hobby - har mange jeg aldri bruker også[8D] (enda?) he he...

Kan dere fortelle meg forksjellen på de forskjellige foto/kameraprogrammene som nevnes ovenfor?

Jeg kan svare lett for OldPhotoPro og ColorSplash

OldPhotoPro sier seg litt selv, den gjør om bildene slik at de ser gamle ut, også kan man justere litt på edgen og fargetonen.
ColorSplash kan du gjøre bildet svart-hvitt og fargelegge f eks kun kjolen/kåpa/shortsen/treet osv...

Jeg kan svare lett for OldPhotoPro og ColorSplash

OldPhotoPro sier seg litt selv, den gjør om bildene slik at de ser gamle ut, også kan man justere litt på edgen og fargetonen.
ColorSplash kan du gjøre bildet svart-hvitt og fargelegge f eks kun kjolen/kåpa/shortsen/treet osv...

vil ha! [:D] *lasterned*

Telenor Faktura

Den har vi.. Har vært mange latterkuler når vi har hører alt vi sier i løpet av en natt..

Hva er tap zoo? Spill? Hva skal man gjøre?

Jeg ønsker gjerne tips om ulike musikk og foto-greier.....

De jeg bruker mest er:
facebook
Hvor er willy( wally på engelsk)
Smurfs village
spotify( virkelig verdt 99,- mnden er jo omtrent ubegrensa musikk, pluss at du kan høre musikk uten internett)
Norske kalendere
Scrabble er aldri feil, heller ikke Uno [8D]

spiller ekstremt mye på iphonen..

ORIGINAL: MammatilSander

Telenor Faktura

Den har vi.. Har vært mange latterkuler når vi har hører alt vi sier i løpet av en natt..

Hehe, ja :)

Jeg sover ganske stille da, eneste jeg fikk på tape var en eneste liten fjert[X(]

Back
Topp