Dere med Iphone 4..

Ja! Ja! Ja! Ja! Ja!
emoticon

får den i posten om noen dager så håper eg då kan svare JAAAAAAAAAAAA =)

McThrill skrev:
Ja! Ja! Ja! Ja! Ja!
emoticon

samme sier jeg. Hatt min siden desember. Jeg kan IKKE leve uten!!!!!
Den dekker alle mine behov.

jaaa! Men det visste jeg på forhånd :-p har brukt iPod touch i over ett år og brukt den mye. Har masse lagret i iTunes og har mange favoritt-applikasjoner. Begynte å bli lei av å bruke både iPod og telefon, prøvde meg også på en touch fra Sony ericsson, men ble aldri fornøyd. Nå har jeg alt på en enhet og er utrolig fornøyd selvom jeg nettopp har fått den :)

Kjempe fornøyd!! Fikk iPhone 3 for halvånnet år siden og har hatt iphone4 i noen mnd. Super fornøyd, kunne nesten ikke klart meg uten.. Hehe

skal aldri ha noe annet enn iPhone <3>

Jeg har akkurat fått den, og jeg er ikke skuffa akkurat

Kjempe fornøyd, utrulig mange muligheter med den.

Eg bare elske den

<3 iPhone <3 <3 iPhone <3 <3 iPhone <3
Hadde iPhone 3, nå har jeg iPhone 4. Neste telefon kommer også garantert til å være iPhone.

TonjeJenta skrev:

McThrill skrev:
Ja! Ja! Ja! Ja! Ja!
emoticon

samme sier jeg. Hatt min siden desember. Jeg kan IKKE leve uten!!!!!
Den dekker alle mine behov.

Signerer denne! Jeg har også hatt min siden desember og er superfornøyd!:):)

Blir jeg virkelig nødt til å kjøpe meg iPhone??? Har aldri skjønt hva greia er?
Tell me!

siljegulli skrev:
Tell me!

Samme sier jeg.. trodde det var en sånn hype, jeg. Mer for spesielt interesserte eller folk som er opptatt av å vise at de er "med" liksom.. trodde igrunn ikke folk flest var så overfornøyd med dem.. da skal jeg isåfall revurdere. Hva er det som er så bra med iPhone i forhold til andre touchtelefoner? Og ikke minst, kan noen fortelle hva som er negativt med dem? :)

Jepp! Gått fra 3GS til 4-ern, og er fortsatt veldig fornøyd :)

KristineBirgitte skrev:

siljegulli skrev:
Tell me!

Samme sier jeg.. trodde det var en sånn hype, jeg. Mer for spesielt interesserte eller folk som er opptatt av å vise at de er "med" liksom.. trodde igrunn ikke folk flest var så overfornøyd med dem.. da skal jeg isåfall revurdere. Hva er det som er så bra med iPhone i forhold til andre touchtelefoner? Og ikke minst, kan noen fortelle hva som er negativt med dem? :)

Jeg elsker iPhone, og prøvde meg en kort periode på en Sony ercisson, men fant fort ut at nå vil jeg ikke ha noe annet enn iPhone. Den er brukervennlig, og man kan bruke den til hva man ønsker. Vet ikke om jeg klarer å si akkurat hvorfor jeg syns det er den beste telefonen, men jeg syns andre telefoner er noe dritt etter å ha hatt iPhone i 1,5 år :)

Jeg hadde samsung jet før iPhone og er MYE mer fornøyd med iPhone. Lett å skrive meldinger med (man får liggende skjerm om man snur iphonen, og da større knapper). Iphone er ikke bare en telefon men rett og slett et nyttig verktøy man kan bruke til det meste :) 

Jeg hadde samsung jet før iPhone og er MYE mer fornøyd med iPhone. Lett å skrive meldinger med (man får liggende skjerm om man snur iphonen, og da større knapper). Iphone er ikke bare en telefon men rett og slett et nyttig verktøy man kan bruke til det meste :) 

Back
Topp