Dere med innglassert veranda/balkong osv

SillyDilly

Forumet er livet
Dere som har det, hvordan har dere det der? Dit vi har flyttet nå har vi det, og jeg vil gjerne se hvordan dere har det?

Har ikke bilde, men skal prøve å forklare[:)]

Mot den ene kortveggen så har jeg 3 treningsapparat som da utgjør mitt treningsstudie som kun har vært til pynt så lenge[8D]
Så har jeg en sitte gruppe (hagemøbler) med bord, 2 seter og stol.
Har valgt å ikke ha så mye mer der for snuppa leker der en del når det er varmt+ at jeg har tørkestativene der.

ORIGINAL: leonorasmamma

Mot den ene kortveggen så har jeg 3 treningsapparat som da utgjør mitt treningsstudie som kun har vært til pynt så lenge[8D]
Har valgt å ikke ha så mye mer der for snuppa leker der en del når det er varmt+ at jeg har tørkestativene der.

Det har jeg også lyst på! Har et spisebord der nå, men har lyst på sånn lavt med store stoler til! *drømme

ORIGINAL: SillyDilly

ORIGINAL: leonorasmamma

Det har jeg også lyst på! Har et spisebord der nå, men har lyst på sånn lavt med store stoler til! *drømme

Det hørtes veldig bra ut. Det er deilig med den "ekstra stuen". Kommer til å savne den når vi flytter om 1 mnd[:(]

Back
Topp