Dere med i-phone

*bolledei*

Elsker forumet
Hva slags abonnnement har dere? Å hva slags bruk har dere? Da jeg fikk tlf så fikk jeg de på telenor til å regne ut å finne ut hva slags abonnement som passet meg best. Men det er jo helt sykt dyrt. Å jeg bruker ikke tlf så mye at det er nødvendig. Hva slags har dere, å hva pleier regningene å komme på? :)

Jeg har tele2 fastpris. Betaler 199 kr per mnd. Inkluderer 500 min, sms og mb.
Har også 10 mms i mnd.

Anbefaler at du sjekker ut kaklulatoren på telepriser.no. Der fyller du inn forbruket ditt (antall SMS, MMS, ringeminutter og datatrafikk), så regner den ut hvilke abonnementer på markedet som passer deg best! Siden er uavhengig :)

Jeg har Tele2 fastpris (199,-)

jeg hadde surfprat Medium fra telenor når jeg kjøpte den for snart 2 år siden, ble altfor dyrt i forhold til hva jeg bruker tlf. Hadde da regninger på 5-600 kroner, og når avtalen gikk ut så byttet jeg til frihet (bruker sjelden internett på tlf utenfor hjemmet og her har vi trådløs internett), nå ligger regningene på 150-200 i mnd... så merker sykt stor forskjell. Gidder ikke binde meg på nytt med det første ihvertfall :-)

iTalk small, men det abbo har gått ut, så det går ikke an å få tak i mere. 
Jeg gidder ikke bytte, så jeg har iTalk small ennå. Bytter når bindingstiden har gått ut, og kommer da til å bytte til OneCall folkepakka, 500 ringeminutter, 500 mms 500 sms, 500 mb data og 500 mms i mnd til 199,-

LadyGodiva skrev:
iTalk small, men det abbo har gått ut, så det går ikke an å få tak i mere. 
Jeg gidder ikke bytte, så jeg har iTalk small ennå. Bytter når bindingstiden har gått ut, og kommer da til å bytte til OneCall folkepakka, 500 ringeminutter, 500 mms 500 sms, 500 mb data og 500 mms i mnd til 199,-

500 MMS også? er du sikker? Da skulle jeg kanskje byttet til det abonnemntet og ikke Tele2 fastpris!

Edit: sjekka det selv, og det stemmer jo. Beklager at jeg trakk deg i tvil ;)

Onecall kontant. Mye rimeligere enn noen av Telenors abonnementer. Det andre betaler for abonnementet er det jeg ringer for i mnd.. hehe... 2-300kr i mnd bruker jeg. Brukte det dobbelte før jeg byttet fra Netcom til dette kontantgreiene ;). Storfornøyd.

one call!! 500 av alt for 199kr mnd! storfornøyd!! og kan oppgradere ila mnd om jeg trenger mer til full pakke,da får jeg 1000 av alt for 298kr

Chess, Sjakk matt. 199 kr i mnd for 500 av alt.. :) (+ at jeg har smspakke i tillegg, 199 kr for 2000 ekstra sms)

Back
Topp